Afzender geblokeerd

• Onderwerp starter Onderwerp starter cbpv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cbpv

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Wie weet mij te vertellen waar de geblokkeerde afzenders (voor ongewenste e-mail) staan opgeslagen? Iedere keer als ik een backup terugplaats, krijg ik steeds weer irritante mail omdat ook de gegevens van de geblokkeerde afzenders zijn overschreven. Als ik weet waar deze opgeslagen zijn, kan ik deze map vooraf kopieren en na het terugzetten van een backup, ook die map weer terugplaatsen. Dan zijn tenminste alle afzenders weer geblokkeerd die ook geblokkeerd waren voordat ik de backup terugplaatste.

Ik heb geen idee waar je de geblokkeerde afzenders kan vinden. Vraag me wel af of het niet verstandig is om OE 6 te installeren Daarin zijn allee fouten van 5 verwerkt en is dus ook veiliger.

En nu?

Ik heb inmiddels Outlook Express 6 geïnstaleerd. Maar voor wat betreft de vraag waar geblokkeerde afzenders worden opgeslagen wordt er niet mee beantwoord.

Uit de help van OE

De lijst met geblokkeerde afzenders beheren

Wijs in het menu Extra de optie Berichtregels aan en klik op Afzenders blokkeren.
Als u een afzender of een domein uit de lijst wilt verwijderen, selecteert u de naam en klikt u op Verwijderen.
Als u de naam van een afzender of een domein in de lijst wilt wijzigen, selecteert u de naam en klikt u op Wijzigen. Breng de wijzigingen aan in het dialoogvenster en klik op OK.
Als u een nieuwe afzender of een nieuw domein aan de lijst wilt toevoegen, klikt u op Toevoegen. Voer de gegevens in in het dialoogvenster en klik op OK.
Klik op OK in het dialoogvenster Berichtregels. De regels die zijn toegevoegd of gewijzigd, worden nu toegepast.

Dat is mooi, maar niet mijn vraag

Dat werkt inderdaad wel prettig. Maar waar het mij om gaat is: Waar in de computer (In welke map, welk bestand) staat deze lijst opgeslagen. Dan kan ik namelijk voordat ik een oude backup terug ga plaatsen, dat bestand appart houden zodat dát niet verloren gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan