age of empire 2 zeer groot probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

micheall

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2009
hallo,

ik heb een paar weken geleden een nieuwe pc samengesteldt.
nou kan ik elke spel aan zonder problemen op hoogste qualiteit.

nou zit ik met een irritante probleem, ik ben meer een old skool guy :)

nou wil ik aoe2 conquerors(orrigineel spel) spelen dat lukt totdat ik ingame ben, als ik speel duurt het een paar minuten voordat die error krijgt(zo'n microsoft fout, er staat niet om wat voor eentje het gaat maar ik kan zo'n rapport sturen etc etc) en als ik op zo'n groen dingetje druk om de civ te bekijken

nou heb ik dit online zowel als ik tegen de computer speel.

hoe kan dit?

alle spellen zoals left 4 dead 2/crysis etc etc lopen zonder problemen alleen bij dat spel.

is het mogelijk dat ik software mis? ik word hier geak van :P hopelijk kunnen jullie me helpen,

met vriendelijke groet

Laatst bewerkt:
Er was geloof ik een patch voor dit spel.. Weet niet of het downloaden en installeren van die patch bij jou ook werkt. Je zou het in ieder geval kunnen proberen.

ja had het al geprobeert, die 1.0c patch maar het rare is ik had de gedownloade versie eerst en toen kocht ik de orriginele maar helaas werkt beiden niet.

...

waneer gebeurt het als je hoger dan age 2 bent of meer dan 20spearman's heb
of gewoon ineens zomaar ???:eek:

mmm...

mischien als je al het geluid uit zet (alles op 0%) dan lukt het mischien en bij opties zou je eventueel de graphics kunnen vernaderen en de texture:thumb:

denk niet dat dat het probleem is heb een nieuwe pc met ati 5870 erin i7 proccesor ;;)

mischien moet je eens proberen als Administrator het spel op te starten , dat doe je door rechterklik op spel en dan Als Administrator uitvoeren.
dan kan het verholpen zijn.

oke vraag is dus opgelost hieronder op vraaag opgelost klikken en vraag sluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan