Age of empire 3

• Onderwerp starter Onderwerp starter wimay
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wimay

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2001
ik heb een nieuwe pc met een geforce 7800 gtx videokaart.als ik aoe wil installeren krijg ik de melding ---------------------------
Age of Empires III Error
---------------------------
Error 1305.Error reading from file C:\Program Files\Microsoft Games\Age of Empires III\avi\Act2FinalCine.bik. Verify that the file exists and that you can access it.
Opnieuw Annuleren
Terwijl ik het op een andere pc wel kan installeren.Het is een legale versie.Op de cd staan wel enkele krassen.

Groet Wimay

Het kan voorkomen dat die ene pc je schijfje nog net wel kan lezen en de andere pc niet meer.
Als ik jou was zou ik toch proberen om zo snel mogelijk een backup te maken van de cd (branden met de laagste snelheid).
Grote kans dat die krasjes je parten spelen.

Had ik ook al gedacht,kan ik ook de gehele map van de ene naar de andere pc overbrengen?.

Je bedoelt de geïnstalleerde map?
Waarschijnlijk gaat dat niet lukken, je kunt het proberen natuurlijk.

Bedankt voor de reactie.Ik heb vanmiddag na mijn werk contact opgenomen met de service desk van microsoft het probleem uitgelegd en het schijfje wordt kosteloos vergoed.Hulde voor deze service.

Niet meer dan vanzelfsprekend eigenlijk omdat je officieel ook al geen kopieën meer mag maken van je eigen software ivm de beveiliging.
Mooi dat het opgelost is. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan