Age of Empires 3 Failed to join game

Status
Niet open voor verdere reacties.

hleby

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2009
Berichten
45
Hallo,

ik heb eerder eenzelfde bericht gestuurd over het bekende en zeer frustrerende feit dat ik niet met mijn vrienden online kan spelen omdat ik niet kan joinen bij vele. Port forwarden helpt niet of ik doe het op een of ander niet goed en firewall heb ik ook al uitgezet. Ik ben wederom ten einde raad! Wie kan mij helpen om uit dit dal te komen want ik word er langzamerhand vreselijk gek van.

Hopelijk kunnen jullie me helpen. :confused:
 
Die heb ik ook gelezen, maar hij heeft torrent gedownload en dan ineens ziet hij porten ik snap niet wat er gebeurde bij hem.
 
Utorrent zal dezelfde poorten in gebruik gehad hebben en die heeft hij verzet naar 2000 zodat AOE 3 de juiste poorten kon gebruiken. Heb je zoiets draaien dan? Wat voor router heb je?
 
Thomson Gateway
TG787v

Ik heb geen Utorrent op mijn pc staan dus die kan ik ook niet verzetten naar 2000
 
age of emperis niet legale versie staat er helaas om bekend niet online (internet) te kunnen spelen wel via lan wat ook via internet kan lopen
 
Ik heb een legale versie in de winkel gekocht, Free Record Shop als ik me niet vergis.30 euro om precies te zijn. Dus daar kan het niet aan liggen. Ik kan wel wat games joinen maar dat is miniem. Gewoon 90% van de gevallen kan ik niet joinen.
 
Juiste versie geinstalleerd? Inclusief de updates etc?
 
legale versie

Als je de legale versie draait zal het allemaal gewoon moeten werkten net als bij je vrienden wat doe je anders dan je vrienden.

Het probleem ligt dan ook op client niveau oftewel jij als client die de game draait problemen met firewall / router / eigen pc beveiliging of wat dan ookl.

Je kan nog vragen aan de helpdesk van microsoft of ze een oplossing weten, maar het zal altijd liggen aan jouw als eindgebruikers van de game hoe je hun software draait.
 
Het zal wel aan die router liggen. Valt dat op te lossen? Volgens mij is er maar 1 mogelijkheid over en dat is een nieuwe router of niet? En trouwens mijn vrienden kunnen nu ook amper games joinen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu trouwens ook een fout als ik bij start cmd in type en dan ipconfig krijg ik de volgende fout: ipconfig word niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand. Daar zou voor mij misschien ook wel een oplossing liggen als ik daar wel doorheen kom. Want vooralsnog heeft dat idee zoals ik het nu gedaan heb wat op dat plaatje te zien is niet geholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan