Age of Empires II: The Conquerors geblockt door administrator

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haleboo

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2006
Hier op mijn school is age of empires geblockt door de administrators via firewall.
Age of empires' verbinding met internet is geblockt en directplay is geblockt, je kan wel gewoon single player games spelen, maar dat is niks aan, we willen hier over de LAN spelen tegen elkaar.
Wij als leerlingen hebben de machtigingen niet om firewall/internet opties te wijzigen, eigenlijk kunnen wij niet eens in het configuratiescherm.

Weet iemand een programma o.i.d. waarmee je dit kan omzeilen?

Nee.. Dat weet ik niet.. (Moet je maar weer net mazzel mee hebben.. wij konden gewoon motorcross madnes 2 spelen :D) En volgens mij mogen we je daar ook niet mee helpen.

Nee.. Dat weet ik niet.. (Moet je maar weer net mazzel mee hebben.. wij konden gewoon motorcross madnes 2 spelen :D) En volgens mij mogen we je daar ook niet mee helpen.

Van mij mag je me wel helpen, en volgens mij is het niet tegen de wet

Vraag toestemming aan je mentor of de directeur van de school:thumb:. bij mij op school mag je bij één docent soldier of fortune spelen xD

Vraag toestemming aan je mentor of de directeur van de school:thumb:. bij mij op school mag je bij één docent soldier of fortune spelen xD

Helaas, bij ons zijn ze allemaal tegen games, dat is afgesproken met de schoolleiding enzo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan