Age of Empires III

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sponzenbroekske

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
937
Hoi, ik heb vandaag Age of empires III gekocht. Toen het geinstalleerd was, werden op het beginschem de achtergrondgraphics ineens helemaal groen en verdwijnen men opties. Ik kan dus niet zien waar ik op klik, daarnet heb ik zo per toeval een tutorial geopend en daar zagen alle bomen groen bijvoorbeeld. Heeft iemand dit ook al meegemaakt of weet iemand waar het aan ligt? Help me dan aub :thumb:

Op een laptop HP pavilion dv 6000 met vista home premium
 
Laatst bewerkt:
probeer allereerst eens het spel opniuew te installeren.
als dat niets uitmaakt probeer de graphics op zijn laagst uit en kijk nog eens naar het resultaat.
als dat nog niet werkt probeer updates voor je videokaart en probeer het dan nog eens in lage graphics.

als het dan nog niet werkt. weet ik het ook niet meer:p
 
probeer allereerst eens het spel opniuew te installeren.
als dat niets uitmaakt probeer de graphics op zijn laagst uit en kijk nog eens naar het resultaat.
als dat nog niet werkt probeer updates voor je videokaart en probeer het dan nog eens in lage graphics.

als het dan nog niet werkt. weet ik het ook niet meer:p

Herïnstallatie is gebeurd, videokaartupdates zou vreemd zijn, het is een nieuwe laptop, de laptop is jonger dan het spel, en de graphics lager zetten gaat nogal moeilijk, alles is namelijk groen ik kan niets aanklikken, ik tast in het (groene)duister
 
Herïnstallatie is gebeurd, videokaartupdates zou vreemd zijn, het is een nieuwe laptop, de laptop is jonger dan het spel, en de graphics lager zetten gaat nogal moeilijk, alles is namelijk groen ik kan niets aanklikken, ik tast in het (groene)duister


als het na herinstallatie nog steeds groen is ligt het gewoon aan je videokaart. zorg dat je wat videokaartupdates doet kijk dan nog is.
[link]www.laptopvideo2go.com[/link]
hier zijn ze te vinden op die site zoek je type videokaart uit en probeer. anders moet je toch kosten wat kost de graphics lager moeten zetten.
 
als het na herinstallatie nog steeds groen is ligt het gewoon aan je videokaart. zorg dat je wat videokaartupdates doet kijk dan nog is.
[link]www.laptopvideo2go.com[/link]
hier zijn ze te vinden op die site zoek je type videokaart uit en probeer. anders moet je toch kosten wat kost de graphics lager moeten zetten.

k thx dat ga ik dan proberen, maar dat is niet op deze laptop, dus je hoort nog van mij.:thumb:

(ps: link ik denk dat je zoiets wou bekomen [ url=www.adress.com ]omschrijving[ /url ] ;))
 
Is het spel wel Vista compatible? Probeer anders eens in de compabiliteitsmodus uit te voeren.
 
als het dat zou zijn moet je naar het icoontje op je buraublad gaan. dan klik je rechtermuisknop eigenschappen. en dan een tabblad naar rechts volgens mij en dan als windowsxp compatibiliteit uitvoeren
 
Als je een snelkoppeling naar het spel hebt; bureaublad/start menu kan je hem daar aanpassen, en dan niet via autorun openen maar dmv de snelkoppeling.
 
als het dat zou zijn moet je naar het icoontje op je buraublad gaan. dan klik je rechtermuisknop eigenschappen. en dan een tabblad naar rechts volgens mij en dan als windowsxp compatibiliteit uitvoeren

dat heb ik dus geprobeerd, :s no luck
 
Alle updates al gedownload en geïnstalleerd?
Die zijn namelijk uitgekomen.
 
Hoi, ik kan dus nog altijd niets doen in het spel. Ik heb een beeld van het spel opgenomen waar ge op kunt zien hoe de graphics groen zien. Normaal staan links de opties van het spel maar die ziet ge dus niet. Dus om zo naar opties te gaan en graphics lager zetten is ook al onbegonnen werk. Die videokaart updaten hebk ook al geprobeerd maar da ging ook ni dus heeft er iemand nog andere ideeen? Dank bij voorbaat :cool:;)
 

Bijlagen

  • aoe III groen.jpg
    aoe III groen.jpg
    84,1 KB · Weergaven: 61
Vol op met de updates bezig, maar stond dus geen green screen (is iets wat anders dan een bluescreen :p) fix tss
 
Dat er bij de fix niet stond dat 'ie groene schermen verhelpt.
Wil overigens niet zeggen dat dit niet zo is.
 
download gewoon alles wat nieuw is.
en voor je videokaart. en vooor het spel.
welk type videokaart heb je trouwens.
 
nog altijd hetzelfde probleem
Videokaart weet ik niet echt, ik denk dat het een chipset is, ik had het opgezocht maar dat ben ik al lang terug vergeten, ik ben op 3 laoptops en 2 desktops bezig en dan onthoud je niet alles :)
Dus heeft er iemand een oplossing??

(Op een laptop HP pavilion dv 6000 met vista home premium)
 
als niets helpt ligt het toch aan het cdtje of je videokaart. of ben ik nou wapper
 
Ik heb het zelfde probleem gehad, ook op mijn laptop. dit kwam omdat het spel niet de breedbeeld ondersteunde. ik heb mijn resolutie terug gezet naar 1024 en toen deed hij het wel goed, maby heb je hier iets aan.
 
Ik heb het zelfde probleem gehad, ook op mijn laptop. dit kwam omdat het spel niet de breedbeeld ondersteunde. ik heb mijn resolutie terug gezet naar 1024 en toen deed hij het wel goed, maby heb je hier iets aan.

en dan bedoel je de resolutie van de laptop in het geheel zodat je al je programmas in 1024 ziet?
Want ik geraak ook niet in de opties van het spel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan