Age of mythology muis fout

• Onderwerp starter Onderwerp starter ibl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ibl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
ik hep age of mythology + update erop gezet (zonder update had ie het ook al) maar alleen als ik mijn muis beweeg dan zie ik de muisaanwijzer

ik hep trouwens de mx700 van logitech

als je je muis beweegt, dan is het toch goed dat de muiscurser beweegt ...BEETJE VAAG :S :S

ja ja ik snap je.... nou ja het zit zo: als ik de muis niet beweegt staat er helemaal geen muisaanwijzer in het scherm maar als je hem beweegt dan begint ie raar te knipperen .... oftewel daz irri erg bij strategie games als je de muisaanwijzer niet ziet!

Geplaatst door ibl
ik hep age of mythology + update erop gezet (zonder update had ie het ook al) maar alleen als ik mijn muis beweeg dan zie ik de muisaanwijzer

ik hep trouwens de mx700 van logitech

Heb je de juiste of (nieuwe) Logitech drivers geinstalleerd?
Heb dit ook eens gehad bij Neverwinter Nights,....opgelost door andere beeldschermfrequentie in testellen (70Hz naar 75Hz)

Grtzzz.

dat probleem ken ik, ik heb dit zelf ook met dit spel, ik heb de illegale versie, heb jij ook de illegale?? anders ligt het daar waarschijnlijk aan. als ik mijn muis beweeg, dan krijg ik ook rond de cursur een zwarte blokje.

jah roelieboelie dat hep ik ook .....precies hetzelfde maar ik ga het ff proberen om die hertz wat hoger te zetten

nou dat werk dus niet :(:(:(:( weet iemand nog een andere manier?

Ik heb 2 computers

win98 = zelfde probleem
win XP = doet ie het probleemloos

Maar waar het aan ligt???

ik hep ook win98se en winme ook al geprobeert steeds hetzelfde probleem..

dus ik moet win xp proberen te instaleren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan