Age of mythology

Status
Niet open voor verdere reacties.

aychra

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2007
Hey ik heb een vrij oude pc met nog win 98.:evil: ik heb hier meer dan een half jaar age of myth op gespeeldde cd is kapot gegaan nu heb ik een nieuwe cd gekocht en de installatie werkte perfect :thumb:
maar nu start ik het spel op en dan staat er initiation failed
weet iemand de oorzaak/oplossing? ik zou je erg dankbaar zijn:D

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het is: initiation failed

Je hebt verder niks veranderd aan de pc, nieuwe hardware?

dank

ja het was initiation failed

nee ik heb niks veranderd behalve router toegevoegt daar kan het toch niet mee te maken hebben?

gureltayyar, als je goed leest lees je dat AoM het eerst wel goed deed en nu opeens niet meer.

Update de drivers voor je videokaart eens.

everest

sorry dat ik zo laat reageer maar ik hab al aida 32 maar ik kan mn videokaart type niet vinden en heeft everest geen win xp nodig?

Probeer het zo:

start - uitvoeren - dxdiag typen - ok - nu naar het 2e tabblad Beeldscherm gaan - nu staat er linksboven, achter Naam, de naam van de videokaart.

Probeer het zo:

start - uitvoeren - dxdiag typen - ok - nu naar het 2e tabblad Beeldscherm gaan - nu staat er linksboven, achter Naam, de naam van de videokaart.

ik zal het morge meteen proberen
bedankt voor alles je ziet het morgen
oh en weer srry voor late reageren

het werkte (weet ik dat ook weer;) ) dank
3D blaster TNT2 M64-M64 Pro maar waar kan ik deze dan upgraden?

Laatst bewerkt:
Nee hoor, AoM kan ook prima op Windows 2000 of 98.

Als je het hele topic leest, zie je dat aychra Win 98 heeft en daarop AoM prima een tijdje op heeft gespeeld.

ps ik heb geprobeert everest te downloade en dat lukte
en heb op internet gezocht voor upgrades voor mn videokaart maar vond niks ik denk dat ie te oud is

HMM dat klinkt bekend in de oren --> nieuwe videokaart, t had te maken met 32 bit ofzo
naja tis al 5 jaar geleden dat we dat probleem hadden

Heb je al gekeken op DriverGuide, daar kan je je registreren en dan kan je heel veel drivers doorzoeken, waarschijnlijk vind je daar wel je driver.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan