Agenda / Beschikbaarheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

TMW02

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2014
Berichten
24
Hallo ,

Voor een planning heb ik een beschikbaarheidsagenda gemaakt. Deze werkt als volgt elke deelnemer heeft een uniek-id , en per datum wordt aangegeven beschikbaar ja/nee. Op deze wij kan ik per datum perfect zien wie er beschikbaar is en wie niet.

Echter wanneer ik bijvoorbeeld een rapport op wil roepen beschikbaar between 01-01-2014 and 07-01-2014 krijg ik geen duidelijk overzicht.
Ten eerste geeft hij alle deelnemers weer die een van deze dagen beschikbaar is, en mocht een deelnemer meerder dagen beschikbaar zijn bijvoorbeeld 4 dagen dan wordt hij ook 4 keer getoond in het rapport.

Wat ik eigenlijk graag zou willen is dat ik kan een rapport kan opvragen van de deelnemer die alle dagen tussen de opgegeven datum beschikbaar is. En daarnaast wil ik dan dat deze maar 1 keer wordt getoond i.p.v. 7 keer.

Heeft iemand hiervoor een oplossing ?

Alvast super bedankt !

Groeten !
 
Een oplossing nog niet onmiddellijk zo zonder voorbeeldbestand (zonder gevoelige info uiteraard)
 
Ooit van Outlook gehoord ?
 
VB1.pngVB2.png

De printscreens laten zien welke gegevens ik heb ingevoerd en hoe hij de gegevens opvraagt
 
Dank voor je reactie ,
Echter gaat het eigenlijk om externe deelnemers waardoor outlook eigenlijk niet van toepassing is.
Was benieuwd of iemand een bepaalde formule heeft op een eerste opzet van een formule die ik dan vervolgens in de Query kan zetten
 
Echter gaat het eigenlijk om externe deelnemers waardoor outlook eigenlijk niet van toepassing is.

Dat zou zomaar mee kunnen vallen.
 
Oke ik heb nog niet helder hoe ik dit zou kunnen integreren in mijn huidige database
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan