Agenda, contactpersonen en mails managen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nouska1976

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2010
Hallo allemaal....

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb 2 doelen:

1. Ik heb als doel om vanaf nu mijn Gmail account als primaire mailaccount aan te nemen en alle mails en contactpersonen van mijn Hotmail account over te zetten naar mijn Gmail account. Het exporteren van mijn contacten was zeer simpel. Maar nu wil ik graag alle mails (en liefst ook de mappen) die ik in mijn hotmail heb staan OOK exporteren naar mijn Gmail account. Ik heb via via gehoord dat dit relatief eenvoudig gedaan kan worden met Outlook als tussenstation. Klopt dit? en zo ja, hoe moet ik dit aanpassen. (gaarne op Outlook voor dummies niveau, ik ben niet zo'n held met dit soort dingen) .

2. Ik wil graag mijn iPhone Agenda en mijn Outlook 2003 Agenda synchroniseren, waarbij mijn iPhone agenda leading is. Mijn Outlook agenda is leeg en mijn iPhone agenda zit vol en ik heb nog niet kunnen achterhalen hoe ik dit het beste kan doen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt!!!

Cam

ik heb weinig ervaring met outlook dus ik weet niet of outlook de agenda synchroniseerd met een (e-mail) acount

zo ja dan kun je Exchange ActiveSync gebruiken. gebruik ik op mijn mobiel en je kun ter van alles mee synchroniseren, mail/agenda/notities/contacten kijk hieer ff hoe het moet: http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/synchronisatie/exchange-activesync-instellen-op-je-iphone/

hopen dat het werkt:rolleyes:
thomqa:evil:

Thanks, maar ik heb geen Exchange server tot mijn beschikking helaas.

Het is mij inmiddels wel gelukt om via gmail al mijn mails en mappen en contactpersonen te importeren.

Nu nog die agenda functie voor elkaar krijgen en alles loopt goed......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan