Agenda in Office Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

peetz

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
Berichten
45
Ik heb op mijn computer office 2003 draaien en nu vraag ik me af of ik de verjaardagen die ik heb ingesteld bij de contactpersonen kan kopieren naar de agenda.

En mijn 2e vraag is, dat als ik de agenda start dat ik dan de dag krijg te zien maar ik wil de week zien. Weet iemand toevallig waar ik dit kan instellen?

B.v.d.

Peter
 
vraag 2:

via beeld en dan week aanklikken.

vraag 1 weet ik zo niet.
 
jah dat was mij ook gelukt alleen ik wil het als een standaard ingesteld hebben en dat doet hij dan weet niet.
 
Ik heb het net bij mijn outlook geprobeerd, via de werkbalk de week aangeklikt, afgesloten en weer geopend. Wanneer hij dan opstart, dan staat de agenda nog keurig op de week en niet per dag.

Zeker dat je het goed hebt gedaan?
 
Hoi,

het antwoord op vraag 1 ..moest ik ook ff denken ..bij mij staat het gewoon aan zodra ik bij een contact persoon in het tabblad details bij verjaardag de datum zet en opslaan

...maar toch ff gekeken en hier een kleine training van office :D
http://office.microsoft.com/trainin...ID=RP062205211043&CTT=6&Origin=RC060823511043


voor je 2de vraag moet ik inderdaad zeggen dat als het via beeld en dan week aangeef het afsluit en weer start de week er nog steeds staat dus ??
 
gelukt

Het is gelukt, ik weet hoe het werkt.
Bedankt voor de reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan