Willow of Orang
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 mei 2002
- Berichten
- 1
Zojuist heb ik Outlook 2000 op mijn PC geïnstalleerd omdat ik de agendafunctie wil gaan gebruiken.
Als ik echter een nieuwe afspraak invoer, dan wordt deze niet getoond bij de weergave "Dag/Week/Maand", de regel blijft gewoon leeg op die bepaalde tijd.
Alleen als ik de weergave "Actieve afspraken" kies zie ik de afspraken wel.
Wat heb ik niet goed staan? Want ik wil natuurlijk gewoon het overzicht houden bij "Dag/Week/Maand", iemand een idee?
Bedankt
Als ik echter een nieuwe afspraak invoer, dan wordt deze niet getoond bij de weergave "Dag/Week/Maand", de regel blijft gewoon leeg op die bepaalde tijd.
Alleen als ik de weergave "Actieve afspraken" kies zie ik de afspraken wel.
Wat heb ik niet goed staan? Want ik wil natuurlijk gewoon het overzicht houden bij "Dag/Week/Maand", iemand een idee?
Bedankt