Agenda OPTIES (verschillende werkuren)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi Rombouts

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2002
Berichten
396
In mijn AGENDA - OPTIES van Outlook ( Office 2003) kan ik aanduiden welke dagen van de week ik werk, alsook de uren , doch hoe ga ik te werk als ik vb maandag van 8. uur tot 16.00 uur werk, dindag van 10.00uur tot 18.00 uur en woensdag van 12.00 uur tot 20.00 uur

is dit mogelijk ?
of ....???? moet ik wachten tot Office 3002 ??? :D
 
Wat je zou kunnen doen is een nieuwe afspraak maken en dan daarin de tijden aangeven dat je werkt.

Als je dan een afspraak krijgt kun je die gewoon nog in die tijd plaatsen, het enige wat je dan krijgt is dat hij naast de "afspraak" van je werktijden komt..

Maar waarom zou je je uren in willen voeren in je agenda als ik vragen mag? Ik neem toch aan dat je zelf wel weet wanneer je vrij bent?
 
Het is niet de bedoeling om te weten wanneer ik vrij ben. Alle werknemers van het bedrijf zitten op dezelfde server, zodat we kunnen zien wanneer iemand aanwezig is.

Rudi
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is de manier waarop jij het wilt gaan gebruik niet mogelijk met Outlook.

Ik neem aan dat dit iets nieuws is anders had je het namelijk aan een andere medewerker kunnen vragen...
 
Hoi,

Dat kan inderdaad niet met de 'standaard'-instelopties voor de agenda (wellicht iets voor een volgende versie .... ??)
Uiteraard wel je gegeven situatie dat je alleen op maandag, dinsdag en woensdag werkt. De overige dagen vink je 'af'
Wat je kunt doen is een afsraak met terugkeerpatroon maken voor elke maandag, waarop je van 0:00 tot 08:00 en van 16:00 tot 0:00 uur afwezig bent.
En voor de andere dagen uiteraard de andere tijden.

V.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan