rdirksen
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 jun 2007
Outlook XP kent 2 manieren om je agenda te publiceren op een website.
De eerste is om je agenda op te slaan als webpagina
Bestand > agenda opslaan als webpagina >
je geeft een FTP site op van de website en dan werkt het (met enige moeite).
Er is volgens alle help ook een mogelijkheid om het dynamisch te doen met de service
Microsoft Office Internet Beschikbaarheidsinfo. Je kunt dat instellen via Extra Opties Agenda opties > Instellingen voor beschikbaarheidsinfo. Hiermee kun je je agenda dymisch publiceren en kunnen anderen de beschikbaarheidsinfo bekijken bij het aanmaken van een vergaderverzoek.
Zou heel handig zijn,
Maar daar moet je je op abonneren en momenteel kan ik nergens vinden hoe je je daar op moet abonneren en hoe je vervolgens anderen toegang geeft tot die informatie.
Ook de MS website beschrijft wel de functionaliteit maar niet HOE je die kunt gebruiken.
Weet iemand hoe je die service start en hoe ik mij erop kan abonneren.
dank
Rob
De eerste is om je agenda op te slaan als webpagina
Bestand > agenda opslaan als webpagina >
je geeft een FTP site op van de website en dan werkt het (met enige moeite).
Er is volgens alle help ook een mogelijkheid om het dynamisch te doen met de service
Microsoft Office Internet Beschikbaarheidsinfo. Je kunt dat instellen via Extra Opties Agenda opties > Instellingen voor beschikbaarheidsinfo. Hiermee kun je je agenda dymisch publiceren en kunnen anderen de beschikbaarheidsinfo bekijken bij het aanmaken van een vergaderverzoek.
Zou heel handig zijn,
Maar daar moet je je op abonneren en momenteel kan ik nergens vinden hoe je je daar op moet abonneren en hoe je vervolgens anderen toegang geeft tot die informatie.
Ook de MS website beschrijft wel de functionaliteit maar niet HOE je die kunt gebruiken.
Weet iemand hoe je die service start en hoe ik mij erop kan abonneren.
dank
Rob