agenda punten weergeven nokia 6630

Status
Niet open voor verdere reacties.

friesland

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
goedenavond,

ik ben in het bezit van een nokia 6630 en hij bevalt me prima
Een vriend van me heeft de N70 en die heeft zijn agenda taken op de voorpagina staan, weet niet hoe je het anders noemt.
Daar waar dus ook je provider altijd staat, nu vraag ik me af of dit ook met de nokia 6630 kan? zo ja, hoe doe ik dat dan?

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten

Nee, dit kan alleen op de nieuwere Nokia's .Je doet dat via instrumenten>standby>weergave>standby> aan. Maar je kan voor de zekerheid even checken , want op de 6680 kan dit wel , en de 6630 verschilt daar niet veel van.

ik heb bij standby modus alleen staan:

linkerselectietoets
rechterselectietoets
navigatietoets rechts
navigatietoets links
navig.toets omlaag
navig.toets omhoog
selectietoets

meer staat er niet onder standby...

dit lukt dus niet ben ik bang, jammer hoor!

bedankt in elk geval voor je tijd en moeite

Standby screen.

Met de standaard Nokia 6630 instellingen zal het niet lukken,maar er zijn genoeg programma's voor de 6630 die het zelfde resultaat geven om op het beginscherm icoontjes ( snelkoppelingen ) naar bepaalde prog's te zetten.Als ik me niet vergis , Advance desktop manager , en Smarttask , zo zijn der nog wel een paar maar het is voor mij al een tijd geleden dat ik voor mijn 6600 zulke prog's gebruikte.

Weet je ook ongeveer hoe dit werkt en hoe ik aan deze programma's kom?

Alvast bedankt

Vriendelijke groeten,

JBT

Kijk eens op symbianware.com of psiloc.com je kan ook google gebruiken. Of deze link ( zie onderaan deze tekst ) . Je heb zelf de keus of je alleen gratis software wilt zien en downloaden of andere categorieen zoals games of system tools etc.

http://www.allaboutsymbian.com/software/Nokia_6630/ :thumb:

succes.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan