Agenda topper gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjis

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2002
Berichten
159
Ik heb een probleem met Outlook 2000. We hebben de agenda gedeeld en hadden daar geen problemen mee. Nu is een van de e-mail adressen veranderd en werkt de agenda niet meer. De mail account is veranderd in een catchall voor mij en een regulier adres voor mijn collega. Ik heb het volgende gedaan:
Alle oude agenda's en gegevens verwijderd. Naar agenda delen, e-mail adres van mijn collega geselecteerd, aangemeld als redacteur, voltooien.
Mijn collega heeft de melding die hij kreeg geaccepteerd en de agenda stond in beeld. Nu is het zo dat hij wel berichten in de agenda kan zetten die ik zie. Maar als ik en bericht in de agenda zet komt hij niet bij hem in beeld.
We zitten op een netwerk (wel op een afgescheiden gedeelte) maar dat kan het probleem niet zijn. Het werkt met het oude e-mail adres ook goed.
Wie weet wat te doen?

NB wat me later is opgevallen bij het ook machtigen van mezelf (maar dan thuis) is dat bij de eigenschappen van de netwerklokatie de agenda van thuis en van mijn collega (die dus allebei werken) dezelfde netwerkmap naam hebben terwijl die van mijn agenda (hoofdagend afwijkt. Nu weet ik alleen niks van netwerkmappen en waar ik ze moet zoeken c.q. aanpassen maar leek me goed om toch hierbij te vermelden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan