agenda van Outlook/ negeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcnerd2008

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
Ik gebruik de agendafunctie van outlook. Nu is er een herinnering die continu terugkomt met de volgende melding daarbij:

"Kan herinnering niet uitschakelen. Misschien wordt herinnering herhaald. Kan het aangegeven bericht niet vinden" dan kan ik alleen maar op "negeren" klikken en dan volgt:

Er is een fout opgetreden bij het negeren van de herinnering. het negeren is beeindigd"

Wie weet hoe ik van deze melding afkom.

Dank dank,

Pc nerd

Hoi,

Mogelijk oplossing, maar wél wat omslachtig, je kunt het bestand outlook.pst verplaatsen (zorg dat outlook zelf is afgesloten).
Zodra je outlook nu opstart, wordt er een nieuw pst-bestand aangemaakt.
Vervolgens kan je de nodige mappen uit het oude bestand nu importeren.

Tja, dat klinkt inderdaad wel heel erg omslachtig. Ik wacht even of er nog iemand een handigere oplossing weet. Toch bedankt voor je moeite

gr, pcnerd

Ik gebruik de agendafunctie van outlook. Nu is er een herinnering die continu terugkomt met de volgende melding daarbij:

"Kan herinnering niet uitschakelen. Misschien wordt herinnering herhaald. Kan het aangegeven bericht niet vinden" dan kan ik alleen maar op "negeren" klikken en dan volgt:

Er is een fout opgetreden bij het negeren van de herinnering. het negeren is beeindigd"

Wie weet hoe ik van deze melding afkom.

Dank dank,

Pc nerd

Probeer andes eens om Scanpst.exe je gegevensbestand te laten controleren en mogelijk herstellen:

http://www.computeridee.nl/faqman_antwoord.jsp?faqid=202352

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan