Agenda verdwenen in WLM

Status
Niet open voor verdere reacties.

geert1964

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2010
Berichten
184
Hallo,
Ik gebruik Windows Live Mail 2012 en Windows 7.
Op 11/12/2015 kreeg ik een e-mail van microsoft (outlook) met de volgende inhoud :
------------------------
Beste gebruiker,
Binnen enkele weken voeren we bepaalde wijzigingen aan onze e-mailservices uit die mogelijk een invloed hebben op uw e-mailaccount van @outlook.com, @hotmail, @live of @msn. Deze wijzigingen zullen voorkomen dat uw e-mail wordt afgeleverd aan de Windows Live Mail 2012-applicatie die u gebruikt.
Om Windows Live Mail 2012 verder te blijven gebruiken voor het verzenden en ontvangen van e*-*mails op uw account, moet u de nieuwste update installeren die u hier (http://communication.microsoft.com/Key-6859401.C.PsPD.N.K4.-.nFXbMYF) kunt vinden.
------------------------
Nu heb ik die update uitgevoerd, en het resultaat was dat heel mijn agenda, die aan een hotmail-account is verbonden, verdwenen is uit WLM.
Zeer spijtig.

Heeft iemand hier dezelfde ervaring?

Als ik inlog op datzelfde hotmail-account, is daar de volledige agenda, nog altijd te zien.
Maar dus niet meer in WLM.
Op één of andere manier wordt die connectie niet meer gemaakt.
Verder blijf ik wel gewoon mail ontvangen in WLM van dat hotmail-account.

Ik heb een e-mail gestuurd naar microsoft (outlook), maar tot op heden geen reactie gehad.

Geert1964
 
Hallo,
Ik zie dat ik hier geen antwoorden krijg op mijn vraag van hierboven.
Niet getreurd, ik ben naar het Microsoft-forum gesurft, en daar wemelde het van dezelfde vragen en klachten.
Ik volg mijn vraag daar dus nu op.
Groeten,
Geert1964
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan