Agenda werkweek is thuis enkel per dag te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Wanneer ik in de Outlook Web App kijk (webmail) dan zie ik thuis geen hele werkweek. Dit zie ik op het werk wel wanneer ik ook inlog via dezelfde weg. Ik kan het op het werk eenvoudig aanpassen in de opties rechtsboven. Nu moet dat volgens mij thuis ook kunnen, maar hoe? :)

Hallo PJ nijm. Wellicht moet je ergens instellingen zijn of iets dergelijks of online zijn, telefoons tablet enz enz lees ik hier. Gaat het bij jou om office 365. Ik heb het zelf niet maar. Naslaginformatie enz enz, afin te veel voor mij om te lezen, maar wellicht voor jou een tip.
Misschien heeft het iets te maken bericht op de server instellingen..... IMAP o.i.d. Als je doorklikt lees ik ook nog dat er iets over andere outlooks.

Ik las nog wel dit helemaal onderin wat me opviel, lees daar OPMERKING. Klik hier en succes.

Die link had ik ook al gezien. Maar het vreemde is dat het browser afhankelijk is. Bij IE ontbreken instellingen. Bij Firefox of Chrome staat ie er wel volledig op.

Heb IE helemaal opnieuw geinstalleerd. Toch blijf ik hetzelfde probleem houden. Wellicht dat de beveilingscertificaten? roet in het eten gooit en anders zijn ingesteld. Maar dan nog is het vreemd. Bij Google chrome en Firefox zie ik wel alles in beeld........Daar zie ik ook meer opties. Kennelijk wordt ie in IE niet helemaal geladen om de e.o.a. reden.

Ja dat is vreemd inderdaad en een panklare oplossing heb ik nu ook even niet.

Komt wel vaker voor dat de browser bepalend is wat je ziet dus zo gek vind ik het nog niet. Maar ja de oplossing heb ik nog niet of ik moet Firefox gaan gebruiken.

Ja dat klopt wel wat je zegt, maar leuk is het niet. En wat je zegt certificaten , ja voor mij is het koffiedik kijken. :(

Welke office trouwens, is daar nog iets te halen, slechts een idee.

http://support.microsoft.com/kb/2572191 las ik nog dit en nog dit voor wat het waard is. Klik

Werk wel en thuis niet.? Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Laatst bewerkt:
Op het werk heb ik nu Office 2013 geinstalleerd. Thuis heb ik Office 2007. Je krijgt dus de look van Office 2013, maar zoals ik al zei het verschilt per browser dus ik denk niet dat je moet gaan zoeken in het office pakket. Wel een goede opmerking trouwens.

Meedenkend:

Zit er bij jullie op het werk soms een systeembeheerder achter die de zaken regelt m.b.t. tot allerlei informatie en mogelijkheden.

What else do I need to know?[FONT=wf_segoe-ui_normal] Las ik bij het tweede linkje onderin enz enz...[/FONT]

With a shared mailbox , users that have permission to the shared mailbox can access a shared mailbox, calendar, and contacts.

Ja sterker nog ik werk met hem. Ik zit bij hem in de leer zeg maar. Maar hij had er zo 1,2,3 ook geen verklaring voor.

Dat is sterk, inderdaad dus goed gedacht, alleen wist ik niet dat het jou collega is. :p

Heb je thuis windows 8. Dan kan het zomaar zijn dat dit nog niet werkt onder windows 8. Klopt dit.?

Volgens mij ook nog dat dit te maken heeft met een 32 bits of 64 bits.

En met een Mac Os zal het wel weer anders zijn. Ik denk dat hij (jullie) het dan in die richting moet zoeken.

Server exchange enz enz.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan