Agility 3 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

radicalgamer

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2010
Berichten
595
Hoi,

Ik heb nu een maandje de Agility 3 120GBvan OCZ.
En zodra ik hem aansluit beginnen de groene led, en kort daarna de rode led te branden.
Aangezien OCZ de ledjes steeds heeft omgegooit heb ik geen idee wat het betekent...

Iemand tips om dit ding te laten werken?

RadicalGamer
 
wordt de SSD nog in de BIOS herkent? Als ik jou was zou ik terug gaan naar de winkel waar je deze SSD gekocht hebt, zijn zeer onbetrouwbare en trage bagger SSD's (sorry voor mijn taalgebruik :p). Ga terug naar de winkel als deze kapot is, en probeer deze om te ruilen voor een Crucial M4 of Samsung 830, momenteel de betrouwbaarste en snelste SSD's op de markt.

Specificaties die OCZ en elke andere sandforce controller SSD opgeeft zijn namelijk snelheden die je in werkelijkheid nooit haalt!
 
Nou, de SSD belooft een read van 525Mb/s, en met ATTO op de AMD 990FX chipset (native sata600) haalde ik 520MB/s.
Dus hij is wel snel, daarom wou ik hem eigenlijk houden, maar het internet staat er vol mee dat zo kapot gaan...
Bovendien weet OCZ zelf ook niet wat de errorleds betekenen door de vele wijzigingen eraan....
Zeer improfesioneel, nouja, ik ga wel terug naar de winkel en kijken voor zo'n Samsung.

Bedankt :thumb:
 
ATTO is niet representatief voor gebruik in de werkelijkheid, die schrijft alleen maar 0en naar de SSD, wat de controller dan weer kan compressen ;)

Als de SSD dus ook niet meer herkend wordt in de BIOS is deze dus gewoon kapot en is teruggaan naar de winkel om hem om te ruilen voor een Samsung het beste wat je kunt doen ja ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan