agp of tog pci ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als in de bios agp op default staat, hoef je daar niets te doen, er zijn wel instellingen die je na zou kunnen kijken, maar die hebben betrekking op de agp performance control en
video memory cache mode, de laatste kan tricky zijn.

De drivers zou ik zeker installeren, daar zit de agp driver in die niet standaard in de windows drivers zit.

Het kan ook zijn dat de kaart een PCI-E kaart is die aangepast is om te functioneren als een AGP kaart, daar zou het ook nog aan kunnen liggen.

ik snap er echt geen zak meer van. ik zal de drivers even installeren en verder een vriend van mij dit forum ff laten zien.

Lange Pier zei:
Als in de bios agp op default staat, hoef je daar niets te doen, er zijn wel instellingen die je na zou kunnen kijken, maar die hebben betrekking op de agp performance control en
video memory cache mode, de laatste kan tricky zijn.

De drivers zou ik zeker installeren, daar zit de agp driver in die niet standaard in de windows drivers zit.

Het kan ook zijn dat de kaart een PCI-E kaart is die aangepast is om te functioneren als een AGP kaart, daar zou het ook nog aan kunnen liggen.

Is orginele AGP kaart
Video kaart NVIDIA GeForce 6200 (256 MB)

ja dat klopt, ik heb in de bios gekeken en een of andere mode stond op cpi ofzo zij die maat van mij. na dat veranderd te hebben naar agp gaf de computer nog steeds aan dat het een pci was. ik ga nu weer even nieuwe drivers downloaden!

BANDIT123 zei:
Is orginele AGP kaart
Video kaart NVIDIA GeForce 6200 (256 MB)

Denk je werkelijk dat ze apparte chips gebruiken voor PCI-E en AGP?
De laatste jaren maken ze kaarten voor PCI-E, AGP is een aflopende zaak.
Hetzelfde deden ze met AGP kaarten voor gebruik als PCI kaarten.

Deze kaart is gebouwd voor PCI-E en aangepast voor het gebruik als AGP kaart.

http://www.nvidia.com/page/geforce6200_pci.html

Er is veel over te vinden op internet.

Maar dat maakt allemaal niet uit, hopelijk zullen de drivers voor de VIA chipset uitkomst brengen.

vraag verplaatst naar hardware>moederbord... komt het dichtstbij ;)

het is en moet gewoon een agp zijn want ik heb niet eens een pci express! de chipset werkte niet, geen driverprobleem dus volgens mij.

of nee, wacht eens even. HET HEEFT WEL GEWERKT! ik kom er net achter. allemaal harstikke bedankt jongens! super! check et plaatje maar :D :thumb: :D

Bijlagen

• screenshot2.JPG
    screenshot2.JPG
    70,2 KB · Weergaven: 14
phrenetic zei:
of nee, wacht eens even. HET HEEFT WEL GEWERKT! ik kom er net achter. allemaal harstikke bedankt jongens! super! check et plaatje maar :D :thumb: :D

Jankertje.:p

Het zijn dus chipsetDRIVERS, dat heeft dan gewerkt?

waarom nou weer jankertje dan? kan ik er wat aan doen dat ik zoiets niet snap. maar toch bedankt :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan