AGP video kaart probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene210879

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende probleem ik heb een pc die zelf gebouwd is voor enkele jaren terug met een moederbord asrock K7s41GX. Met windows xp Pro.

Nu wil ik daar een losse agp video kaart inzetten van het geforce 4 mmx440 64MB, maar als ik die er stop krijg ik wel beeld maar zodra het windows logo komt start hij niet door ook niet veilige modes dus de driver kan ik niet installeren. de video kaart is niet kapot is getest op een vista pc waar normaal goed beeld op is.

Nu heb ik een geforce kaart 6200 geprobeerd die doet het wel perfecht op het zelfde moederbord,

Wat kan het probleem dat ik de geforce 4 niet aan de praat krijgt en wel die 6200.

Met vriendelijke groet,
Rene

Eerst even een andere vraag: wat moet je in godsnaam met een geforce 4 mmx440 64MB?????

omdat ik deze nog heb liggen en voor iemand die pc inorde aan het maken en die kaart wprd gebruikt voor msn email testverwerker en foto;s bekijken, en ik wilde dat zodat het internet gehugen volledig gebruikt word door de pc en niet een deel ervan naar de video kaart gaat

kan het zijn dat de geforce 4 niet gaat werken op dit moederbord terwij de 6200 het prima doet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan