Agp?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SphiXS

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2002
Ik zie net in aida32 dat mijn agp-sloten zijn uitgeschakeld op het moederbord is dat erg? Volgens mij heeft de winkel mijn TI4200S nu in een pci slot gesopt, dan gaat hij toch veel langzamer?

Ik heb een pentium 2.4 ghz met een asus php4e/ge moederbord. Aida zegt dat agp disabled is.

Zal wel Asus P4PE zijn of P4GE. Maar er bestaat geen PCI-versie van de GF 4 Ti 4200, dus ze hebben hem in een AGP-slot gestopt. En aangezien je kaart werkt, kunnen we concluderen dat je AGP-slot ook werkt. Is 't niet simpel :)

@ SphiXS

Doe eens dit:

Start-Uitvoeren en typ daar *dxdiag* (de * weglaten), ga dan naar tabblad Beeldscherm en kijk onder DirectX-functies of AGP-oppervlakteversnelling ingeschakeld is.

attachment.php

Bijlagen

• dxdiag.jpg
    dxdiag.jpg
    54 KB · Weergaven: 258
Daar staat "niet beschikbaar"
directx.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb het geïnstalleerd, maar nog steeds disabled. Het lijkt me dat mijn p4pe dat toch wel moet ondersteunen.
Moet ik hem niet gewoon in het bios aanzetten?

Geplaatst door SphiXS
Ik heb het geïnstalleerd, maar nog steeds disabled. Het lijkt me dat mijn p4pe dat toch wel moet ondersteunen.
Moet ik hem niet gewoon in het bios aanzetten?

Download en installeer es Directx9.0:
http://download.microsoft.com/download/9/a/4/9a48d736-586e-43c9-beee-f20c151e7feb/dxwebsetup.exe

Na het downloaden van dit bestandje, erop dubbelklikken en de setup van DirectX zal starten en de benodigde files worden van internet gedownload en geinstalleerd.

Ik heb directx 9.0a.
Bij het installeren zegt winxp trouwens wel dat de software van nvidea, niet compatible is met winxp.
En na het installerern kan ik nietr meer naar
dekstop->eigenschappen->instellingen->geavanceerd->geforce 4 ti 4200, want dan komt dat scherm van winxp of ik het foutrapport wil verzenden.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door SphiXS
Ik heb directx 9.0a.
Bij het installeren zegt winxp trouwens wel dat de software van nvidea, niet compatible is met winxp.
En na het installerern kan ik nietr meer naar
dekstop->eigenschappen->instellingen->geavanceerd->geforce 4 ti 4200, want dan komt dat scherm van winxp of ik het foutrapport wil verzenden.

Op je screenshot zie ik versie 8 staan anders.

Ik heb nu alles geïnstalleerd en hij zegt nu:
agp.jpg

Dus, agp, in pci mode

En wat zegt ie bij DirectX?

Weet je toevallig ook wat voor BIOS-type je hebt?

Staat dat niet op dat screenshot?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan