Agv free edition, voldoende bescherming?

Status
Niet open voor verdere reacties.

desilee41

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
Hi, ik had altijd een free edition van Agv op mijn pc, een doorlopende versie, ik hoefde niet iedere maand een versie te downloaden. Helaas heb ik per ongeluk toch een update uitgevoerd, en nu heb ik de proefversie, die 1 maand geldig is. Het schijnt dat er 461 fouten zijn gevonden op mijn pc. Om die te repareren moet ik dus de betaalde versie aanschaffen. En de geldig heid van deze versie verloopt over 15 dagen.
Mijn vraag is nu, hoe kan ik de ge infecteerde bestanden repareren, en wat is een goede virus scanner? Een betaalde versie of een free edition? Bij voorbaat dank voor het antwoordt :thumb: groetjes Desi Lee

Hallo,
Nou, AVH is wel betrouwbaar.. maarja, de gratis versie kan inderdaad reclame maken om te gaan werken :P
Misschien kun je met het gratis programma Malwarebytes (of MBAM)[Klik voor link] je fouten eruit halen, lukt bij mij wel altijd als mijn virusscanner het niet lukt.
Dus eigenlijk vrijwel het beste gratis beveiligingstooltje.

@ BlueroothUSB:

Beetje Onzin, AVG Free werkt gewoon helemaal goed, zonder betalen/

En Malwarebytes is GEEN antivirusprogramma....

Nee, maar het ging over de fouten op zijn PC.
Als mijn virusscanner (ik gebruik eset nod32 met de kortingscode van helpmij =D) niets kan verwijderen, dan lukt het mij meestal wel met MBAM.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan