ah pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert N

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Hoe is die ah pc...
Wie heeft hem al,
is het wat?
Vergelijkbaar met aldi ding
nog leverbaar of uitverkocht.
Iemand enig idee?
micromaxx pc: door wie wordt die gemaakt?
wat voor soort cd rw; zit erin?

Ik heb de vorige pc van AH, ook micromaxx en ik heb heel erg tevrede :thumb:
Die nu in de winkel ligt is net weer iets beter
Een aanrader dus :)

Bedoel je deze?
Je zult even in de winkel moeten kijken of ze hem nog hebben. In eindhoven in ieder geval wel.

De verschillen met die van Aldi:

Geen DVD brander
Slechtere videokaart
Ik denk dat het software paket en de helpdesk wat minder uitgebreid zijn.

Als je geen DVD-brander hoeft is het een goed alternatief voor de Aldi pc.

Je kunt die Aldi pc trouwens ook nabestellen.

Okee die aldi pc is iets beter maar ik vind die van de AH ook heeel goed hoor

Bij de AH pc zit zo te zien de windows xp cd niet bij, alleen maar een recovery cd.
Mocht dit zo zijn, raad ik de pc af.

-MS Windows XP Home Edition
-OEM versie ] NL Recovery

Dit staat bij software dus zal die cd er wel bij zitte
Bij mij zat ie er gewoon bij (ook van AH)

die Aldi pc is trouwens ook uitgerust met een of ander fancy fluister-stil koelingssysteem. Ik denk niet dat die AH pc dat heeft.

Ik heb niet zo'n goede ervaringen met Aldi pc's. Ik houd het op zelf samenstellen...

Ik denk dat die koeler er wel bij zit:
Ik heb bijna dezelfde computer en die nu bij AH is, is een verbetering (?) maar bij mij zit een hele stille koeler op

Geplaatst door Jappie-zland
Ik denk dat die koeler er wel bij zit:
Ik heb bijna dezelfde computer en die nu bij AH is, is een verbetering (?) maar bij mij zit een hele stille koeler op

Dat is niet één bepaalde koeler, maar de hele kast is zo gemaakt om weinig geluid te maken.

Maar het zu natuurlijk goed kunnen dat deze kast van dezelfde firma af komt. Hij lijkt er namelijk wel op. En dan zit dat koelsysteem er wel in.

Ow je bedoelt het zo.
Nou die pc van AH make soms wel een btje geluid als je bijv in verkenner naar een andere partitie overschakeld, meer niet

ja, ok, maar dat is de harde schijf. Het geluid dat een cd-rom speler maakt als hij leest hoor je vermoedelijk ook duidelijk. Maar dingen die constant bezig zijn (=koelers) zijn zo stil mogelijk

Ja klopt dat is wel stil genoeg.

Ff ter zake:
Ik denk dat de AH-pc en de Aldi-pc allebei goede aankope zijn

ja, das zeker waar. Voor de gewone gebruiker zijn het prima systemen. Maar als je iets veeleisender bent zoals ik (niet zozeer qua prestaties, maar meer qua instellingsopties en features) komen deze systemen gewoon net wat te kort...

Deze pc's zijn ook samen gesteld voor mensen die dat niet kunne of er geen of weinig verstand van hebbe.
En ik denk ook dat het goedkoper is dan zelf samenstelle (?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan