Ahead NERO Premium 7.5.02 NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Berichten
10.378
Ik ben opzoek naar Ahead NERO Premium 7.5.02 NL legale site van Nero,
 
Daar had ik ook al na gekeken, ik kan wel de illegale versie vinden, maar niet de legale versie, ik kom niet verder dan deze site,


ik kan alleen deze site vinden
Language: Dutch
Current version: 7.2.3.2b


onder FTDv3 kon ik deze wel Ahead NERO 7.5.02 Premium NL wel vinden, maar deze is illegaal.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even mee zitten zoeken, maar google geeft een lading illegale downloads en cracks als eerste... Ze willen blijkbaar niet dat je officiële software wilt hebben.:confused:
 
Dat heb ik ook gezien nero stond er niet bij, dus hij is waarschijnlijk zal deze ook all in NERO uit moeten zijn, aangezien ik een legale versie van nero heb ben ik er opzoek na Al de illegalen versie heb ik ook gezien, want deze stonden er een week geleden ok al in,
 
Ik ben al op di site geweest maar ik kon de nieuwe versie van NERO Ahead NERO 7.5.02 Premium NL niet vinden, ik kon allem maar versie ik kan alleen deze site vinden
Language: Dutch
Current version: 7.2.3.2b vinden, Ik zoek naar een nieuwe NERO naar een legale download.

Ik zie deze versie al 14 dagen op een illegale site staan, dus ik ging er van uit dat nero deze site ook had staan.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben als gebruiker geregistreerd op de Ahaed-site. Zij vertellen mij over de laatste versies:

Nero 7.......7.2.3.2b.......23.06.2006
Nero 6........6.6.1.4........31.01.2006
NeroMix.....1.4.0.35.......31.01.2006
NeroLINUX..2.1.0.1........22.06.2006
NeroNET.....1.2.0.2........03.12.2004
SIPPS™.....2.1.3.61......12.4.2006

Daar staat geen 7.5.02 bij.
Op de pagina met laatste updates staat van Nero 7 Premium dan weer, nadat ik de taal heb veranderd in Dutch:

Language: Dutch
Current version:..... 7.2.3.2b
Release Date:....... June 23rd, 2006
Filesize: 129,63 MB (135.932.936 bytes )

Hoe kom je aan dat versienummer 7.5.02 ? Dat bestaat niet volgens Ahead.
 
Bedankt, welke site moet intoetsen, geweldig.
 
De trial versie (zelf eerst de taal wijzigen) is HIER te downloaden.
Let op de Yahoo-toolbar, is ook weg te vinken.
 
Boeing_737 ik ga het morgen uit probere,bedankt.
Is er iemand die nog een beter i.d heeft dan houdt mij aanbevolen.
 
ls ik deze meldig uitvoer:De trial versie (zelf eerst de taal wijzigen) is HIER te downloaden.

Help files
Please be advised that help files are not integrated in the software at this point. In order to use the help files, you have to download them separately.

Language: Dutch
Current version: 7.2.3.2b
Release Date: June 23rd, 2006
Installable Until: September 30th, 2006
Trial Period: 30 Days after installation
Filesize: 129.63 MB ( 135.932.936 bytes

Ik doe ergens toch wat fout??
 
Ik doe ergens toch wat fout??
Nee, ik was dat vergeten, Nero "klungelt" hier wat.
Door het veranderen van de taal in Dutch zijn de teksten in de Nero 7 onderdelen wél in het Nederlands, maar de Help-files voor die onderdelen moet je hier bij Nero downloaden. Je kunt in de linkerkolom kiezen voor downloads per onderdeel of onderaan voor het hele pakket ineens.

Edit: zet de Nederlandse Help-files in C:\Program Files\Nero\Nero 7\Handleidingen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb via nero uit gevoerd zo als Crash opgeven had, doet het wel maar is zeer traag en je krijgt ook niet op wat je donwload.

Heb je al geprobeerd te updaten via de "Product setup"?
http://ww2.nero.com/nero7/enu/step-by-step-up.html

De site die van Boeing_737 ik kom ook niet uit, want ik kan de nieuwste update;s versie van nero 7.5 niet vinden.
 
De site die van Boeing_737 ik kom ook niet uit, want ik kan de nieuwste update;s versie van nero 7.5 niet vinden.
Nero 7.5 bestaat niet.
Maar op de site die ik hierboven gaf is het versienummer al weer anders,,,:shocked:

Als ik voor de download van Nero 7 UE Trial kies staat dit er over versie:

Language: ...................Dutch
Current version: ...........7.2.7.0
Release Date: ..............August 28th, 2006
Installable Until: ..........October 31st, 2006
Trial Period: ................30 Days after installation
Filesize: .......................134.76 MB ( 141.312.744 bytes )

Maar als je de laatste versie van Nero 7 wilt, zul je toch echt deze moeten downloaden en later de Nederlande Help-files.
 
Ik ben er mee gestopt om een update van nero op te halen.

reden:

als ik via nero update kom ik ook niet bij die nieuwe software van nero en dan krijg de oude versie aan.
language: Dutch
Current version: 7.2.3.2b
 
Laatst bewerkt:
kan geen bestanden invoegen in nero om te branden?

Hoi sinds gisteren kan ik geen bestanden meer invoegen in nero en ook sluit nero niet meer af moet met ctrlaltdelete nero eruit gooien hij gaat niet meer voor of achteruit wat heb ik beschadigd in windows dat dat ding het niet meer doet, ik heb de nieuwst versie...

Paul
 
Wat je kan proberen deze onder software norto verwijderen en opnieuw installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan