Ahead NERO Premium 7.5.02 NL

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan niet meer invoegen in Nero (bestanden)

beste Humpe,

Ik heb al verschillende keren Nero verwijderd en opnieuw geinstalleerd en het werkt nog steeds niet. Ik kan geen bestanden invoegen vanuit Nero en het programma doet verder niks. Ik heb geen idee wat er aan de hand is...

Paul
 
Probeer eens na het verwijderen van Nero je register op te schonen met Ccleaner. De optie "problemen" een keer of 3 doorlopen tot er geen fouten meer gevonden worden en dan Nero 6 er weer op.
 
Nero 7.5.1,1 nl is nu te downloaden,
 
Ik heb van de Nero site versie 7.5.1.1 gedownload. Als ik ga installeren over mijn legale vorige versie dan moet ik op gegeven moment iets ophalen van een disc. Die heb ik niet en als ik naar de download ga dan gebeurt er niets. Lukt dus niet te installeren. Hoe verder????
 
Aangezien ik van meerdere mensen hoor over "problemen" vraag ik mij af wat de noodzaak is van Nero 7xx.

Mijn advies is Nero 6 ophalen bij www.oldversion.com (legaal) en alle updates er op los laten.
 
Je moet toch gewoon een van de site gedownloade nieuwe versie kunnen installeren over een vorige, wat is dat nou! Maar dat gaat niet en dat hoort niet, is dus een bug of zoiets. Maar als ik de enige ben dan ligt het aan mij.
 
Ik heb net de upgrade gedownload, geen enkel probleem.
Tip, deinstalleer alles, zet hem opnieuw erop, en draai weer de upgrade, eventueel met de clean tool, eerst alles weghalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan