AI website

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Ik wil een (thema) of website zelfbouwen met AI. Liefst gratis. Niet bij een hosting. Welke andere mogelijkheden zijn er.

Ik zou zeggen: vraag het aan een AI chatbot.
Voor de gein heb ik de vraag (taalkundig een beetje aangepast) door Gemini gehaald en kreeg een uitgebreid antwoord.

google eens zou ik zeggen, kom je uit bij bijv. hier

Maar is dat leuk? Ik bedoel, er zit eigenlijk van jezelf niets in die website. En waar blijft dan je eigen fantasie, eigen schrijftaal etc.

Kijk, ik heb wel bij een van mijn websites (reisnaardedood.nl) gebruik gemaakt van https://chatgpt.com/
maar heb daarbij wel de teksten aangepast, dus niet alles in een keer overgenomen. Anders is er niets aan, dat kan iedereen.
Je eigen gevoel, dat moet je natuurlijk wel voelen in een website.

Vind ik.

Als ik een goede AI-agent kan aanraden voor het bouwen van websites, dan raad ik ClaudeAI aan.

ChatGPT is naar mijn idee minder nauwkeuriger bij het oplossen van problemen. Met ClaudeAI werd het direct gevonden.

Laatst bewerkt:
AI kan heel handig zijn mits je de juiste input geeft van wat je wilt. Zelf gebruik ik daar ChatGPT voor.
ChatGPT is naar mijn idee minder nauwkeuriger bij het oplossen van problemen.
Daarbij zal ongetwijfeld verschil tussen de gratis versie en de betaalde versie zijn. ChatGPT5.2 geeft (je moet het soms een beetje sturen als het platform gebonden code betreft) goede bruikbare codes. Voor mijn site heb ik extra functies met AI gemaakt.

Terug
Bovenaan Onderaan