AIDA 32 stop er mee

Status
Niet open voor verdere reacties.

virtuosa

Meubilair
Lid geworden
17 aug 2001
AIDA 32 Discontined... :(

Oreo writes ""As of March 24, 2004 we have decided to discontinue the development project that we all know as AIDA32. Development of AIDA32 has been started years ago, and the project went first public in April 2001. AIDA32 has become the de facto standard for both home and corporate system diagnosis and network audit, winning several awards including "Freeware Product of the Year" by Support Alert newsletter in December 2002.

Aida32.hu has well served this project almost without any issues, providing access to over half a million of users in 150 countries worldwide. For the exceptional quality of service, we'd like to send our special thanks to Hunet Kft, our internet service provider and software supplier. "

Ik heb direct na het uitkomen van de mailing van Aida een mail gestuurd naar Tamas Miklos (Fiery) gevraagd waarom hij stopt met zijn geweldige programma. Hij schreef me dat hij, mede dankzij het ontwikkelen van Aida32 een baan gekregen heeft als project manager voor het ontwikkelen van soortgelijke software... Een van de voorwaardes is ook dat hij de broncodes en dergelijke niet kan en mag vrij geven...
Hellaas pindakaas... Zullen we toch moeten gaan betalen voor fatsoenlijke netwerk beheertools! Of heeft iemand een goed alternatief

Laatst bewerkt:
Ja, leuk, heb hier natuurlijk ook de software in 3 verschillende versies en niet te vergeten aida16, hiermee monitor ik al een aantal jaren het hele netwerk.
Het probleem is echter dat de hardware lijsten niet meer up to date worden gehouden. Dit wil in mijn geval zeggen dat ik b.v. voor de CAD/CAM operators nieuwe pc's besteld heb (prescott processors) en die staan al niet in de hardware lijsten en worden weergegen als onbekent....:(

Dit is erg jammer.:(
Ik vind Aida32 beter, dan bijvoorbeeld Sisoft Sandra.
Gelukkig zijn er nog wel alternatieven, maar niet zo compleet als Aida32.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan