Aida32 : over en uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0225

Inventaris
Lid geworden
24 mrt 2001
Tamas Miklos, de maker van Aida32, stopt ermee. Hij heeft geen "tijd" meer om het programma door te ontwikkelen. (Dit geldt voor de gratis EN de betaalde versie.)
Versie 3.92 (ongeveer 1 maand geleden uitgekomen) was de laatste versie.

De laatste versie is -o.a.- hier te downloaden.

Da's balen.. :(

Nee! :confused:

Ik hoop dat ie zijn spul aan een andere coder wil en kan doorgeven zodat Aida32 gewoon doorontwikkeld zal blijven.

Erg zonde dat Aida32 anders geen toekomst meer heeft.

Jeempie, wat jammer.

Zo kon je toch altijd bij leken erachter komen wat ze in hun pc hadden.

Ik hoop dat er een soortgelijk gratis programma komt/blijft bestaan.

Geplaatst door Tanja1968
Ik hoop dat er een soortgelijk gratis programma komt/blijft bestaan.
Voorlopig kom je gelukkig nog een heel eind met deze versie van Aida32.:)

Lex schreef:
...maar het was al langer bekend...
hm,
ik had wel gezocht voordat ik m'n berichtje postte, maar ik had niet verwacht dat het "nieuws" alweer van 24 maart dateerde, ik had dus even door moeten klikken naar de volgende pagina('s). Redelijk "dubbelop" dus, mon excuses !

oei,

en sinds vandaag is de website ook "gesloten" (van de link die ik plaatste)

Als iemand de laatste versie nog wil downloaden zal het best nog wel op "tig" plekken te vinden zijn, maar iig niet meer op de "officiele" site...............

Vind het toch erg jammer dat ze gestopt zijn met Adia32.:(
Heb er op diverse pc's profijt van gehad, om drivers te kunnen vinden.

Ik vermoed dat het voorlopig met de nieuwere / nieuwste hardware nog wel zal lukken met de huidige versie van Aida.

Mogelijk dat bij het verschijnen van compleet nieuwe geheugenchips / processoren (of is het processors.... :D ), de huidige software van Aida zal zeggen : "Ik weet 't niet meer"...............

Aida32

Nog te downloaden bij softpedia.com Mirror 2

Zet hem ook ff in je P2P mapje :)

:thumb:Laten we trouwens eens wat meer handige en nederlandse software op de P2P netwerken zetten (top40 rommel staat er al genoeg op). :thumb:

Laatst bewerkt:
Het was een super handig programma.. zonde dat hij er mee ophoudt :(

Op zdnet.be kan je hem ook nog halen.

Jammer dat je hem eigenlijk niet meer kan downloaden, dan maar geen verdere ontwikkeling (ook vervelend) maar dan kon je teminste de huidige versie nog gebruiken.

Het is ook handig om over een netwerk te inventariseren, zodat je niet alle computers langs moet gaan...

Staat Aida32 in de toolbox? Of is de toolbox niet meer online?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan