Airport Tycoon 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

tntony

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2010
ik kan dit echt niet geloven he,
ik zag laatst een spelletje genaamd Airport Manager en dat zeg er wel mooi uit maar het was zo'n goedkoop internet spelletje.. dus ik dacht al bij mezelf, is er niet net als Roller Coaster Tycoon, Airport Tycoon? en ja die was er wel.. dus ik installeer em kom ik met de volgende problemen,
eerst wilt die het bestand niet openen ivm ogg.dll,
heb ik dat probleem gefixt door een registry booster te installeren, kopen en te repareren en daarna ogg.dll te vervangen.
kom ik met het volgende probleem, vorbis.dll wilt ook al niet openen.. die heb ik ook weer moeten vervangen met eentje van het internet. Daarna had ik een ander probleem, dat msvcr70.dll ontbrak.. die heb ik ook van het internet gedownload en geplaatst in System32.
En dan heb ik weer een probleem, Buffer Overrun van het spel-bestandje zelf. The program cannot safely continue execution and must now be terminated.
Wat dit nou voor een bull****? Waarom moet het zo moeilijk zijn om één spelletje te installeren?
ASJEBLIEFT kan iemand me helpen..

mvg,
Tony

Nee, dat is het niet.. ik ben erachter gekomen dat je het spelletje gewoon niet kunt spelen op Windows 7, wel bedankt in ieder geval!

Ik heb het spel even gedownload om te testen en het werkt hier prima onder Windows 7. Ik kreeg ook geen foutmeldingen m.b.t. dll's. Het kan wel degelijk zijn dat je een corrupte versie hebt.

Laatst bewerkt:
Huh, serieus? Welk systeem type heb je en van waar heb je hem gedownload? Want ik wil dat spel dolgraag spelen :P
Heb je ook die patch geïnstalleerd? Haha zou je het me tot in de kleinste details kunnen uitleggen hoe je dat spel geïnstalleerd hebt?
Mvg

Laatst bewerkt:
Ik heb het getest op Windows 7 (64 bit) met en zonder patch. Ik heb het gewoon op de normale manier geïnstalleerd. Ik kan je niet zeggen waar het spel te downloaden is, zie de huisregels m.b.t. Warez.

heb ik dat probleem gefixt door een registry booster te installeren, kopen en te repareren en daarna ogg.dll te vervangen.

In plaats van geld te verkwisten aan een "registry booster" om een download te "repareren" had je beter het spel kunnen kopen lijkt mij ;)

Laatst bewerkt:
Ja nou, ik weet niet of ik dit mag zeggen, maar ik kan aan elke spel komen zonder er voor te betalen en dat van Registry booster, eerlijk gezegd heb ik daar ook geen cent voor betaald.. Maar goed, ik heb 32 bit, misschien dat het daaraan ligt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan