Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2005
Hallo,

Ik heb deze vraag eerder al gesteld in de sectie overige software, maar krijg er geen enkele reactie op, dus stel ik die hier nog eens.
Ik wil websites beginnen maken met Ajax in de plaats van altijd maar in de code te zitten prutsen, dus heb ik de installer gedownload van http://www.asp.net/vwd/
Als ik nu begin te installeren, krijg ik zoveel mogelijkheden dat ik niet weet wat ik moet kiezen.
Kan iemand mij hier bij helpen?
Thx.

Groetjes,

Jeroen.

Ik snap eigenlijk niet wat je nou bedoelt. Je wilt een site bouwen die helemaal uit AJAX (trouwens ook code) bestaat? Dat lijkt me geen praktisch idee.

Hi,
ik kende die ontwikkelomgeving nog niet, maar na even een tour gemaakt te hebben ga ik je adviseren de videos te bekijken. Je krijgt dan een idee van de mogelijkheden van het pakket en wat daaruit voor jou van belang is. Daarna kun je misschien een betere selectie maken, maar ik ga je wel vast deprimeren: zonder geknutsel met code krijg je geen state-of-the-art websites

Als je de vraag wat specifieker stelt kan ik misschien ook nog meedenken.

Dank je wel, city guy, voor de tip. Ik had zover nog niet gedacht.
Ik zit er niet mee om nog wat in de code te werken hoor, als de tijd die ik erin steek maar gereduceerd wordt.

Ik heb besloten toch maar verder te werken zoals ik het gewoon was.
Alvast bedankt om mee te denken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan