Al lange tijd wel verbinding maar geen internet!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter do08
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

do08

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2008
Hallo,

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. Ik heb wel verbininding met internet. Kan bijvoorbeeld wel updates voor programma's downloaden maar wanneer ik internet explorer open, krijg ik de pagina te zien; deze pagina kan niet geopend worden. Onderaan staat dan res://c:\ Windows\system32\shdoclc.dll/dnserror.htm.

Ik zal voor de zekerheid alvast mijn ipconfig hier noteren:

Ethernet adapter lan verbinding

Status van medium ontkoppeld

Ethernet-adapter draadloze netwerkverbinding 3:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: lan
Fysiek adres: 00-90-4B-AF-2A-66
DHCP Ingeschakeld: ja
Automatische configuratie ingeschakeld: ja
Ip adres: 192.168.1.164
Subnetmasker: 255.255.255.0
Standaardgataway: 192.168.1.254
dhcp server: 192.168.1.254
dns server:192.168.1.254

Ik hoop dat iemand of meerdere mij kunnen helpen? Wanneer je meer wilt weten hoor ik het graag!

groetjes

Ik heb niet heel veel verstand van netwerken enzo.. maar ik had eerst ook problemen met internet explorer waardoor ik er niet op kon, had ook wel verbinding, toen heb ik gewoon firefox gedownload en vind firefox nog handiger ook:

Klik hier om Firefox te downloaden..

het is niet de echte oplossing, maar miss kan iemand anders je verder helpen.. ik denk dat je met firefox iig alvast weer op internet kan.

dit is dus draadloos...
En als je een kabel aansluit werkt het dan wel.

Bedankt voor je snelle reactie!!

Nee, ik kan dan ook niet op internet in internet explorer.

groetjes

welk besturing systeem gebruik je?
zet de firewall eens uit en de beveiliging van ie helemaal op laag zetten.
werkt het dan wel.

gebruik je een compleet pakket waarin een firewall en antivirus inzit zo ja welk merk en welke versie ?

modem rest dat is ook een goede.....

Op dit moment heb ik draadloos internet op een locatie. Maar waar ik ook ben, dus heb al veel verbindingen getest met verschillende draadloze netwerken, lukt het niet om op internet te komen. Het moet dan dus wel haast aan mijn laptop/ instellingen liggen, dan aan al die verbindingen waar ik het geprobeerd heb?

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen?

Groetjes

welk besturing systeem gebruik je?
zet de firewall eens uit en de beveiliging van ie helemaal op laag zetten.
werkt het dan wel.

gebruik je een compleet pakket waarin een firewall en antivirus inzit zo ja welk merk en welke versie ?

modem rest dat is ook een goede.....

Hallo Puppie

Firewall uitgezet en beveiliging op laag gezet. Geen verandering. Verder gebruik ik dus firewall en avg 7.5.

Nog even een andere vraag. wanneer ik google open, staat er onderaan in beeld 64.233.183.99 Is dit juist?

Groetjes

dat 64 nummer zegt mij niks.
het is wel een ip adres welke actief is...als ik daar naar ping dan krijg ik antwoord.
windows XP ?

en de fix van Remy al gedaan?

Hallo allemaal.

Internet doet het weer, heb programma iefix.exe gedraaid. i.i.g. bedankt voor de hulp!

Groetjes!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan