Al mijn documenten verdwenen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Saldos,

Uiteraard heb ik al gezocht naar voor mij bekende bestanden. Ook met de optie "zoeken in verborgen bestanden"aan, heeft dat geen enkel resultaat gehad.
Prullebak is ook gechecked.

Door een tip van Hehe ben ik aan de slag geweest met easyRecovery en heb wat bestanden kunnen terugvinden. Echter hadden alle bestanden (het ging hier om PSD bestanden) een inhoud can 0 KB.
Deze files kwamen in de map Lost files tercht en kon niet achterhalen waar het programma ze vandaan heeft gehaald.

Zoals gezegd zijn de problemen begonnen bij een instalatie van Power DVD echter, denk ik dat het er niks mee te maken heeft. Heb het probleem al eerder gehad, maar toen waren ze idd verplaatst naar een andere locatie.
Nu zijn ze echt niet meer te vinden.

Overigens ben ik de enige gebruiker op de pc.

Groeten Daan

Laatst bewerkt:
Hey Forza,

PSD is volgens mij een image dat je met acdsee kan openen.

En had je nog iets geprobeerd met systeemherstel ?

Laatst bewerkt:
Hey,

PSD=Photoshop besand.

Heb al 3 systeemherstels geprobeerd van 3 verschillende data. Ze konden alle 3 niet uitgevoerd worden.

Ik heb gisteren gescanned met de laatste virus definities. Vandaag Weer met dezelfde virusdefenitie.

Gisteren vond ie niks, vandaag vond ie er 3!!!
Heb alleen maar mails binnen gehaald van HelpMij....

Het word dus vreemder en vreemder....zucht.

Ga nu naar de Galgewaard want mijn cluppie mot spelen tegen RBC en das altijd lastig.

Rood witte groeten,
Daan

Sorry...is idd wel ff makkelijk om ze te vermelden:
  • Trojan.Byte.Verify -->VerifeyerBug.class
  • Trojan.Byte.Verify -->Dummy.class
  • Trojan.Byte.Verify -->BlackBox.class
Dit stond in mijn log van NAV.

Kun je hier wat mee?

Groeten Daan

Dit virus is ieder geval niet de veroorzaker van de verdwenen documenten, en hoeft niet via je mail te zijn binnengekomen, meestal komt hij binnen via je tijdelijke internet bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan