al m'n iconen zijn verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjac

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
4
Bij het opstarten van Windows 2000 prof. bleken ineens al m'n iconen verdwenen te zijn. Ik krijg alleen de achtergrondfoto van m'n buroblad te zien en dit is als een negatief.
Hoe kan ik dit verhelpen ?
 
Op het bureaublad met je rechtermuisknop>actieve desktop staat hier een vinkje bij "Bureaurbladpictogrammen weergeven"?

Heb je softwarematig nog wat veranderd?
 
Ook met de rechtermuisknop klikken helpt nergens. De veilige modus werkt ook niet. Ik heb niets gewijzigd in instellingen of wat dan ook, noch onlangs iets gedownload. HELP !!!
 
Ga eens naar;
Deze computer>(rechtermuisknop)eigenschappen>hardware>apparaatbeheer.
Kijk eens of er vraagtekens staan.
 
Maar het probleem is nu net dat als ik m'n computer opstart het scherm helemaal leeg blijft, geen taakbalk geen iconen, alleen de achtergrond foto is zichtbaar. De computer blijft dan hangen en schijnt nergens op te werken.
 
En opstarten in veilige modus geeft hetzelfde resultaat?
 
ook opstarten in veilige modus doet hij feitelijk niet. Ik kan wel aangeven dat ik in de veilige modus wil opstarten maar dan blijft het scherm vervolgens zwart en blijft de cursor bovenaan m'n scherm knipperen.
 
iconen verdwenen

Ik werk met XP.
Bij het opstarten heb ik geen enkel icoon meer op mijn bureaublad staan: De taakbalk is ook verdwenen. Rechts klikken op het bureaublad geeft niets. Opstarten in veilige modus lukt ook niet
Ik kan enkel nog via Ctl-Alt- Del en dan " nieuwe opdracht " in mijn PC komen.
Kan er mij iemand helpen ?
Thanks
 
Herstelpunt terugzetten?

Groetjes,
Bennie
 
iconen verdwenen

Heb reeds geprobeerd met de laatst werkende conifguratie te starten, maar noppes - scherm blijft blank.Buiten mijn achtergrondscherm zie ik niets!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan