Al wekenlang steeds een foutmelding in IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

pandora

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Berichten
237
Zo af en toe, een paar keer per dag stopt IE er plotseling mee, ik krijg een foutmelding met de bekende vraag of ik deze wil verzenden en vervolgens bijgevoegde foutmelding en dan wordt het scherm gesloten.
Ik ben al aan het googlen geweest op het nummer en de tekst van de foutmelding maar dit heeft me nog niks opgeleverd.
Tot nu toe is het alleen maar hinderlijk maar in mijn hoofd roept wel een stemmetje dat er ergens toch iets fout zit en dat binnenkort de hele boel crasht...... Yakkie, moet er niet aan denken, ik heb echt geen zin om weer te formatteren :confused:
Ik maak nu wel trouw back-ups voor het geval dát....! :)

Kent iemand dit probleem én weet iemand de oplossing?!

Pandora
 

Bijlagen

  • fout in IE.jpg
    fout in IE.jpg
    12,5 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
Nee, geen toolbars voor mij

ik vind het ruimte vretende overbodige dingen, dus dat is het in ieder geval niet....
De flashplayer zal ik zo eens even updaten, als het werkt hoor je het beslist even van me.

Thnx voor het meedenken :)

Pandora
 
Laatst bewerkt:
Helaas...,

Het probleem doet zich nog steeds voor, het is zelfs erger geworden.
Op een bepaald moment kon ik helemaal niet meer surfen, msn en mail werkten wel.
Uiteindelijk heb ik op een andere pc mozilla gedownd en die geïnstalleerd. Aanvankelijk werkte die ook niet. Heel vreemd allemaal, bestanden opgeruimd, router gereset en beetje bij beetje kon ik weer internetten. Ook Flash heb ik opnieuw moeten installeren, ik kreeg de melding dat er geen flash was geïnstalleerd.
Onder mozilla werkt alles nu wel, IE blijft dezelfde melding geven.
Wel heb ik de laatste weken ook steeds gedoe met de windows installer, ik begin het vermoeden te krijgen dat e.e.a. samenhangt.
Als ik een word-document wil openen vanuit de verkenner start de installer op en loopt alles hopeloos vast. Ook heel lastig :confused:

't Wordt tijd om weer eens te formatteren maar daar heb ik nu even geen zin in/tijd voor, eerst verhuizen :)

groetjes,

Pandora
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan