Alarm? films compleet op ftd maar niet compleet binnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryleelewis

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Beste allemaal,

Ik heb een krachte dualcore machine met voldoende intern.
Grabit, Eweka en Ziggo internet 3 in 1. Het gekke is dat ik de films die als compleet staan gepost, incompleet zijn Ik heb Quickpar.De snelheid lijkt niet stabiel maar toch iets in de 2900 kb ps

Er gaan meteen alarmbellen rinkelen. Ik denk dan onmiddelijk aan een virus oid. Gescand met superantispyware en AVG 9. Daar komt niets/weinig uit.Beetje spam hooguit medium risk

Enig idee waar het aan kan liggen dat ik die films incompleet zijn?.
Volgens de poster (en de afnemers) zijn ze wel compleet.

Raar toch?

Jerry

Kunnen meerdere oorzaken hebben.
Je download via verschillende providers tegelijk. Bij eweka heb ik dat vertrouwen wel, maar bij ziggo niet echt. Daarnaast is de kans groter dat de bestanden niet op alle servers gesynchroniseerd zijn waardoor je pakketten mist.
Download bijv. eens alleen via eweka en kijk of het probleem nog steeds voordoet.
Probeer ook eens een andere leecher, zoals newsbin/newsleecher of sanzb.

films incompleet

Hoi,

Het lukt mij niet altijd direct te antwoorden. Maar bedankt voor je reactie.
Die opmerking van meerdere providers snap ik niet helemaal. Ik heb ziggo, bellen internetten en televisie in 1 niet meerdere providers.

Het probleem heeft hij nog nooit eerder vertoond.

Ik mag direct bij mijn provider ook 25 gig uit de nieuwsservers downloaden, dus die optie om die eens te proberen zonder Eweka ga ik uitproberen, dank daarvoor.

Dan Kan ik wellicht nog Grab-it de-instaleren en een andere erop doen. Zou het iets te maken kunnen hebben met AVG? of een poort?. Volgens mij niet want het gaat altijd om een paar paketjes waardoor de post niet compleet is.

Nogmaals dank

Jerry

update

ik heb een aantal virusscanners geprobeerd onafhankelijk van elkaar. geen virussen en spamvrij.

het valt mij wel op dat hij de bestanden niet snel genoeg repareert en naar binnen haalt. (dat zie ik door de de gele pijltjes bij het downloaden via grabit) Het lijkt alsof hij de cachebestanden niet(snel genoeg) leegmaakt, daardoor hapert het systeem en loopt het soms ook vast
Tussen haakjes ik heb 3 gig intern en meer dan voldoende harde schijfruimte

thnx voor het meedenken

Ger

Hoi,

Het lukt mij niet altijd direct te antwoorden. Maar bedankt voor je reactie.
Die opmerking van meerdere providers snap ik niet helemaal. Ik heb ziggo, bellen internetten en televisie in 1 niet meerdere providers.

Het probleem heeft hij nog nooit eerder vertoond.

Ik mag direct bij mijn provider ook 25 gig uit de nieuwsservers downloaden, dus die optie om die eens te proberen zonder Eweka ga ik uitproberen, dank daarvoor.

Jerry

Ik bedoelde dat je het eens moest proberen met alleen Eweka.
Dat kan je gemakkelijk doen door de server van ziggo tijdelijk uit te vinken in je leecher.
Als dit wel beter gaat weet je waar het probleem zit.
Downloaden deed je in eerste instantie met 2 providers. Nl. Ziggo en Eweka.

films e.d. niet compleet

Hoi Jackall,

Dank

Volgens mij download ik via eweka. Ik zou ook los kunnen downen met Ziggo, maar gelijktijdig doe ik niets (volgens mij).

Ik merk dat het systeem trager wordt. De films e.d. komen nog steeds niet compleet aan terwijl ze wel op internet staan (compleet). Het gekke is. Wat ik ook doe, het defragmenteren van de C doet hij niet Ook met registry mechanic geeft hij aan systeemstatus laag.
Ik vermoed dat hij die bestanden die hij eigenlijk nodig heeft om een film compleet te maken wegzet op de harde schijf. Alle films die ik aanklik zijn nl. compleet op FTD te vinden maar trek ik NIET compleet naar binnen. Mogelijk wordt door zomaar ergens weggezette bestanden de HD trager en trager. Kan die theorie?

Hierbij een foto van mijn situatie met Grabit

bijlage

heb je wel de bijlage nodig.

Die post van 66 % bleef ook steken (was maar 20 mb groot)

Bijlagen

• grabitprint.jpg
    grabitprint.jpg
    27,8 KB · Weergaven: 67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan