Alarm op mijn computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LordII

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2013
Beste mensen,

ik heb een vraag. Ik zou graag op mijn computer een alarm willen instellen, niet iets om mee wakker te worden oid maar een soort wekker die op een bepaalde datum een soort ping geeft met bijbehorende informatie. Is dit mogelijk? Op mobiele telefoons kan je vaak bij een datum in je agenda je mobiel de opdracht geven om een melding te geven. Zoiets zoek ik ook voor op m'n computer.
Bijvoorbeeld dat ik op 12 maart 2014 een melding krijg. Hopelijk kunnen jullie me uit de brand halen.

mvg,
Lordll

Ok, wat je zoekt is eigenlijk een zgn. "tee-timer".

Zijn er best wel veel van. De eerste die ik je niet wil onthouden is dankzij een Tip van edmoor in een ander onderwerp alhier.

Misschien ben je de gelukkige bezitter van een nVidia GeForce2 MX. Waarbij een installatie-CD werd meegeleverd met daarop WinFox. Daarin zit ook een "tee-timer", genaamd wfclock.exe & staat in %WINDIR%\System32\WinFox.
Het WinFox installatie-programma kan je hier gratis bij de maker ophalen.

Dan nog eentje beetje dubieus, domeinnaam Russisch, in/uitpakprogramma kan de AV laten rinkelen. Met dit soort zaken moet je dus altijd dubbel oppassen, vooral als je het graag wil hebben:

Free Light Timer 1.2.3

Recensies ok, VirusTotal & ThreatExpert minder... Ligt dus vooral aan de bron waar je het spul haalt...

Bedankt!!! Hier kan ik al veel meer mee! Ik zal laten weten als ik m heb en hij t doet :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan