Albelli fotoprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilma9160

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2010
Goedenavond,

Ik heb een probleem dat ik niet kan verhelpen. Ik heb de software van Albelli fotoboekprogramma geïnstalleerd. Ik werk hier graag mee.
Sinds enige tijd sluit de computer helemaal af als ik het programma afsluit. Ik heb de nieuwste versie van Albelli geïnstalleerd.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Volgens Albelli ligt het aan mijn computer maar ze kunnen niet zeggen wat het probleem kan zijn.

Met vriendelijke groet,
Wilma

Dit is inderdaad behoorlijk vreemd.
Het lijkt er op dat er met het afsluiten van het programma een andere opdracht wordt gegeven.

Kun je met behoud van projecten/instellingen het programma deïnstalleren en het register opschonen etc. en dan weer het programma opnieuw installeren?

Mogelijk ben je dan van de eerdere ongewenste 'opdracht' verlost.

Ik kan het programma wel deïnstalleren zonder de projecten en instellingen blijven bestaan. Dat gaat me wel lukken. Maar het opschonen van het register: waarmee kan ik dat het beste doen en gooi ik er dan niet teveel uit? Daar ben ik een beetje bang voor namelijk.

Een beproefde tool is CCleaner (Piriform).
Beschikt ook over de optie om een backup van het register te maken. Deze vraag krijg je automatisch voorgelegd.

Ik heb CCleaner geïnstalleerd en het register opgeschoond, maar het probleem dat bij het afsluiten van Albelli de computer uitgaat blijft. Ik heb een afbeelding gemaakt van het scherm dat ik zie als het programma is afgesloten.
Kan iemand daar wat mee?

Bijlagen

• 20121005_221153.jpg
    20121005_221153.jpg
    29,2 KB · Weergaven: 71
't is het beruchte en aloude BSD (Blue Screen of Death).

Zwaar conflict, blijkbaar veroorzaakt door de installatie van Albelli cq de triggering van een ander proces. Lastig.

Is hier niets aan te doen? Ik heb een paar afbeeldingen van de processen die momenteel lopen bijgevoegd. Kun je daar iets mee?Processen-1.jpgProcessen-2.jpg

Een enorme lap processen. Nu je toch CCleaner geïnstalleerd hebt: ga eens naar Gereedschap/opstarten en schakel zoveel mogelijk non-essentiële processen uit (niet verwijderen).

Dat wil ik wel doen, maar hoe weet ik wat non-essentiele processen zijn? Ik heb daar echt heel weinig verstand van.

Kun je een screenshot maken van de processen die opgestart worden?

Ik heb een screenshot van de opstartprogramma's bijgevoegd.
Er staat er nog één onderaan (die paste er niet meer op):
Startup Common Device Monitor.Ink ArcSoft Inc. F:\PROGRA..\ArcSoft\MEDIAC..1\Monitor.exe -H
Opstartprogramma's.jpg

Goedenavond,
Is er iemand die antwoord weet op mijn vraag?
met vriendelijke groet,
Wilma

Hallo Wilma, excuus voor de late reactie, beetje druk geweest.

Screenshot maakt een hoop duidelijker, alleen zou ik voor de zekerheid nog liever het venster gemaximaliseerd hebben gezien.

Om safe de rij af te gaan (belang van Samsung kan ik niet bepalen):
Skype tot en met Adobe Service Manager, Quicktime, Switchboard en TkBellExe zou ik op uitgeschakeld zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan