Alcatel Speed Touch USB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kameleon17

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2004
Hallow, ik heb een wireless broadband router en het hele spul aangeschaft, en ik heb de bovengenoemde modem voor adsl...

Nu wou ik de internet verbinding delen, maar wat ik ook deed, het lukte niet.
Ik hoorde dat het zijn kon, omdat ik nog een groene adsl modem heb, en dat dat dan niet werkt, en dus een nieuwe aan moest schaffen.
Een nieuwe modem aanschaffen kost 79 euro, en vind ik wat te veel als het misschien ook anders kan, daarom de vraag: wie weet hoe ik het internet wel op de andere computers krijgen kan!!!

Ik heb ook die groene ufo en internet delen werkt wel gewoon. Ik neem aan dat de modem op een pc is aangesloten en niet op de router?

hoi megabit

werk je draadloos met een gewone usb adsl modem ik moest ook een aparte adsl router kopen.

zoja hoe heb je hem aangesloten

Kameleon17
hoe heb je alles aangesloten,welk merk,type router

Hoe aangesloten...

Ik heb de modem aangesloten op de pc, en voor de rest loopt alles wireless...

Bij de weg, er stoort ook een verbinding tussen, www.wirelessleeuwarden.tk, maar van die heb ik verder vaak geen last...

Tis een sweex wireless broadband router + 4 Poorten Lan

Oplossing

De oude modems Alcatel Speed Toch, en dan praat ik over zowel de rode als de groene, kunnen niet op wireless gezet worden, tenzij je een wireless router met usb ondersteuning neemt, ik heb als besluit genomen dat ik maar een wireless adsl modem neem, omdat ik dan in plaats van een modem EN een router, 1 modem wireless heb, ben ik gelijk van een hele hoop gelazer af...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan