Alcohol 120%

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frisian

Inventaris
Lid geworden
28 jul 2004
Hallo mensen,

Zo net de nieuwste versie van Alcohol 120% gedownload.
Nu staat er op de website dat het een trail versie is van 30 dagen maar ik kan dit nergens terug vinden tijdens de installatie.

Weet iemand hoe dit zit?
Kan ik na dertig dagen dit programma nog gebruiken of zijn er dan funcionaliteiten weg ofzo?
Of is het dan helemaal gebeurd?

Bedankt.

Geplaatst door hangmat
Wat doet dat alcohol eigenlijk?
Hetzelfde wat CloneCD/DVD kan, exacte kopieën maken van cd-rom's/dvd-rom"s.
Aleen is Alcohol120% uitgebreider dan CloneCD/DVD.
Tevens zit er een Virtuele cd/dvd-rom speler bij, die doet wat Deamon tools doet.

Juist, en het leek mij leuk om even uit te proberen.
Nu maar hopen dat het geen problemen geeft met Easy CD Creator 5

code invoeren

Je kunt die trialversie natuurlijk registreren door een registratiecode in te voeren in de desbetreffenfde rubriek.

Alcohol brandt ook rechtstreeks de bin files. Nero doet daar soms moeilijk over.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, dank je.

welkom bij helpmij.

Geplaatst door backlee
Je kunt die trialversie natuurlijk registreren door een registratiecode in te voeren in de desbetreffenfde rubriek. (.............)
Alcohol brandt ook rechtstreeks de bin files. Nero doet daar soms moeilijk over.

Backlee,
zou jij de huisregels een willen gaan lezen.
Jij bent akkoord gegaan met die regels toen jij je registreerde. HUISREGELS

huisregel

OK, al vind ik de huisregel over Warez (als je daarheen verwijst) niet erg duidelijk. Ik mocht er wel over praten, toch. Ik heb geen dingen met naam en toenaam genoemd, maar ik zal het niet meer doen. Mijn excuses.

Je mag wel over warez programma's praten maar je mag er niks over zeggen :D :D :D

Je mag er over praten als het programma niet doet wat het moet doen.
de trail versie doet precies wat het moet doen, 30 dagen en dan kopen.

Re: huisregel

Geplaatst door backlee
OK, al vind ik de huisregel over Warez (als je daarheen verwijst) niet erg duidelijk. Ik mocht er wel over praten, toch. Ik heb geen dingen met naam en toenaam genoemd, maar ik zal het niet meer doen. Mijn excuses.

En me de nieuwe versie gaat dat ook niet meer lukken!!!

Re: huisregel

Geplaatst door backlee
Wel over praten, maar jij geeft duidelijk aan hoe je Alcohol120% kunt kraken.;)
(ook al geef je geen links)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan