aldi computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij niet, althans volgens mijn vrouw :D

Ik doe nooit boodschappen:o

Geplaatst door oossie
Pasbeer, pinnen kan niet bij de Aldi toch of wel ?

BTW geef je rekeningnummer maar, kom ik hem woensdag wel bij jouw halen

Groeten Oossie

Pinnen kan wel bij de Aldi, alleen wel op 1 pas, pinnen op 2 passen in dezelfde transactie is niet mogelijk

@oossie, wel ff naar Dokkum!!:D rijden

P@sbeer ...is het trouwens mogelijk om meteen via Aldi Windows XP pro voor te installeren?? Dit inplaats van de XP Home edition??

Het is trouwens wel een mooi compacte compu. Alleen tja.... sjucht waarom is het leven zo duur? Ik denk ff in guldens 2720 gulden voor zo'n degelijk apparaat is best een boel geld. Wie weet ga ik nog overstag en schaf 'm aan.
Dus B@sbeer als je op die vraag een antwoordt weet of dat mogelijk is dan graag.

grt Jeroen.

Monitor??

Hoi Beste helpmij mensen,

Ik heb een tweetal telefoontjes gehad met de vraag of er een monitor bij zit.
Ik zei nee, maar zij dachten ja???

Wie kan mij dit bevestigen. Ik kan het nergens terugvinden dus vandaar dat ik zeg...
Er zit geen monitor bij.

Alvast bedankt voor de reactie(s)
Arie2507

Re: Monitor??

Geplaatst door arie2507
Hoi Beste helpmij mensen,

Ik heb een tweetal telefoontjes gehad met de vraag of er een monitor bij zit.
Ik zei nee, maar zij dachten ja???

Wie kan mij dit bevestigen. Ik kan het nergens terugvinden dus vandaar dat ik zeg...
Er zit geen monitor bij.

Alvast bedankt voor de reactie(s)
Arie2507

zit er ook niet bij, maar ze zijn wel zo slim, om er een paar in de winkel neer te zetten.

ik weet het, mijn zwager werkt bij de aldi

Bas9

Bedankt voor je snelle reactie.

Weet ik tenminste hoe en wat.

Groeten
Arie

Uit hun folder:

17'' TFT AKTIV SXGA LCD KLEURENSCHERM = 359 Euro

19'' idem idem = 499 Euro

Maar ja, bij Lidl krijg je ook geen scherm bij :D

P@sbeer mijn schoonvader en mijn broer komen morgen pc halen bij jou in Dokkum. Mijn vraag is nu hoeveel pctjes hebben jullie morgen in de aanbieding ?
Ze zullen er morgen om een uur of 8.30 staan,dat is toch wel vroeg genoeg ???????
Broer gaat ook voor printer,17 inch scherm en scanner,die zullen er toch ook nog wel zijn ?????

Wie heeft er al reviews kunnen vinden op internet?
Altijd leuk om die te bezien:)

Geplaatst door klepzeikers
P@sbeer mijn schoonvader en mijn broer komen morgen pc halen bij jou in Dokkum. Mijn vraag is nu hoeveel pctjes hebben jullie morgen in de aanbieding ?
Ze zullen er morgen om een uur of 8.30 staan,dat is toch wel vroeg genoeg ???????
Broer gaat ook voor printer,17 inch scherm en scanner,die zullen er toch ook nog wel zijn ?????

kom maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. ik heb er nog

Geplaatst door Thowra
P@sbeer ...is het trouwens mogelijk om meteen via Aldi Windows XP pro voor te installeren?? Dit inplaats van de XP Home edition??

Het is trouwens wel een mooi compacte compu. Alleen tja.... sjucht waarom is het leven zo duur? Ik denk ff in guldens 2720 gulden voor zo'n degelijk apparaat is best een boel geld. Wie weet ga ik nog overstag en schaf 'm aan.
Dus B@sbeer als je op die vraag een antwoordt weet of dat mogelijk is dan graag.

grt Jeroen.

why not??

Mijn zwager heeft 1 gekocht. Hij belde in ‘paniek’: hij kon geen OE vinden. Op de PC zit standaard CompuServe op. Kan dit af of moet je mee leven ?? :eek:

Falco

Geplaatst door falconetti
Mijn zwager heeft 1 gekocht. Hij belde in ‘paniek’: hij kon geen OE vinden. Op de PC zit standaard CompuServe op. Kan dit af of moet je mee leven ?? :eek:

Falco

Kun je gewoon verwijderen via deze computer>programma's installeren of verwijderen.

Had ik ook op mijn aldi 1800MHz van 2 jaar terug, ook toen gelijk verwijderd.
Blijkbaar worden ze nogsteeds door die lui gesponserd:(

Het mailprogramma van compuserve staat waarschijnlijk als standaard programma aangevinkt. OE zal er wel op staan, daar kan ook een medion niet omheen...

Instellingen voor standaard programma's kun je opgeven in dezelfde softwaresectie.(dan zou je compuserve niet hoeven te verwijderen)al zie ik geen reden waarom je het zou laten staan))

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de SUPER snelle reactie!! Net: Wesley Snijder :D

Hij was in paniek: ik heb geen OE, wat moet ik doen..kan niet mailen..bla..bla.. maar ja..: ik was net onderweg naar huis vanuit Arena !!!! TOP avondje :D :D :D

Ik ga overdag heen om te zien hoe en wat.

Groetjes
Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan