Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door oossie
Pasbeer, pinnen kan niet bij de Aldi toch of wel ?
BTW geef je rekeningnummer maar, kom ik hem woensdag wel bij jouw halen
Groeten Oossie
Geplaatst door arie2507
Hoi Beste helpmij mensen,
Ik heb een tweetal telefoontjes gehad met de vraag of er een monitor bij zit.
Ik zei nee, maar zij dachten ja???
Wie kan mij dit bevestigen. Ik kan het nergens terugvinden dus vandaar dat ik zeg...
Er zit geen monitor bij.
Alvast bedankt voor de reactie(s)
Arie2507
Geplaatst door klepzeikers
P@sbeer mijn schoonvader en mijn broer komen morgen pc halen bij jou in Dokkum. Mijn vraag is nu hoeveel pctjes hebben jullie morgen in de aanbieding ?
Ze zullen er morgen om een uur of 8.30 staan,dat is toch wel vroeg genoeg ???????
Broer gaat ook voor printer,17 inch scherm en scanner,die zullen er toch ook nog wel zijn ?????
Geplaatst door Thowra
P@sbeer ...is het trouwens mogelijk om meteen via Aldi Windows XP pro voor te installeren?? Dit inplaats van de XP Home edition??
Het is trouwens wel een mooi compacte compu. Alleen tja.... sjucht waarom is het leven zo duur? Ik denk ff in guldens 2720 gulden voor zo'n degelijk apparaat is best een boel geld. Wie weet ga ik nog overstag en schaf 'm aan.
Dus B@sbeer als je op die vraag een antwoordt weet of dat mogelijk is dan graag.
grt Jeroen.
Geplaatst door @temptation
Wie heeft er al reviews kunnen vinden op internet?
Altijd leuk om die te bezien![]()
Geplaatst door falconetti
Mijn zwager heeft 1 gekocht. Hij belde in ‘paniek’: hij kon geen OE vinden. Op de PC zit standaard CompuServe op. Kan dit af of moet je mee leven ??
Falco
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.