ALDI komt weer met een nieuwe pc vanaf 24 maart

Status
Niet open voor verdere reacties.
het recoveryschijfje (OEM)met windows is alleen te gebruiken op het systeem wat je hebt gekocht, dus niet bruikbaar op andere PC's, terwijl een volwaardige te gebruiken is op iedere pc

M'n zus heeft'm gehaald en is er erg blij mee:) (heeft alleen dode pixels op d'r 17 inch:( )

Ik dacht te zien dat er een oemversie van winxp home bij zat èn een recover cd die alleen te gebruiken valt op die pc.

Geplaatst door @temptation
M'n zus heeft'm gehaald en is er erg blij mee:) (heeft alleen dode pixels op d'r 17 inch:( )

Medion bellen, kan ze een nieuwe krijgen, want ik heb het idee dat ze op zijn

GARANTIE :D

Geplaatst door P@sbeer

Geef ik door:)
Zitten er nog voorwaarden aan de garantie dat je weet? Want is niet de fout v.d. techniek imo, was vanaf eerste keer aanzetten al 2 dode pixles. (nu 3 inmiddels)

Wat was het telefoonnummer ook alweer van gsc?(die moet ik toch bellen? )

er zit gewoon 3 jaar garantie op.
service adres adres//nummer kijk ff op de garantie kaart.

Misschien is een loopje naar een ALDI de moeite waard, maar bij ons, zijn de 17 allemaal uitverkocht

Okidokie pasbeer, ik ga er achteraan, misschien morgen eventjes voortduwen... (zus zit in het gips@rolstoel :D :cool: )

M'n zus zei ook dat ze het niet zo erg vond en dat ze nog moest beslissen of ze ermee terug wilde gaan.
Maar als ze de garantie wel aan wilt spreken, doe ik hier een klein verslagje. Goed idee pasbeer?

kijk wat ze wil moet ze zelf weten, maar je koopt een duur artikel, met 3 jaar garantie, profiteer daar dan ook van;)

Je hebt gelijk, en dit vertelde ik haar ook al:D Maar ze is net zo eigewijs al ik geloof ik :(

:thumb:

Geplaatst door P@sbeer

Roep dat niet te hard... pixelgarantie
Het zijn klasse II monitoren, dus niet gegarandeerd dode-pixel-vrij. :confused:

ISO 13406-2
In een ISO-normering is vastgelegd hoeveel dode pixels (en wat voor soort) een scherm mag bevatten. Helaas is deze normering slechts een richtlijn en geen verplichting. Veel fabrikanten houden zich echter vrijwillig aan de ISO-normering. De normering is ingedeeld in 4 klassen, meestal wordt klasse II gehanteerd.

Klasse Aantal bright-dot subpixels Aantal dark-dot subpixels Aantal defecte subpixels Aantal groepen* met een of meer bright-of darkdot pixels Aantal groepen* met een of meer defecte subpixels

* een groep is een blok pixels bij elkaar (binnen een oppervlakte van 15 vierkante milimeter)

Informeer dus altijd voor aankoop naar de garantiebepalingen van de fabrikant.
Klasse I vind je vooral in het leger en in ziekenhuizen enzo, en daar is de prijs dan ook naar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan