aldi laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmAaErkA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Wa vinden jullie van het volgende:
Echte 2.8 GHz
Multimedia
entertainment
notebook

• Mobile Intel®
Pentium® 4 Processor
• 15' beeldscherm
• 2 in 1 DVD/CD brander
• 60 GB harddisk
• Wireless LAN extreem
snelle draadloze
internettoegang*
*(op voorwaarde dat men
ter plaatse beschikt over
een WLAN/Access Point)
• 512 MB Werkgeheugen
DDR RAM ultra snel PC333
• nVidia GeForceFX
Go 5300 64MB DDR RAM
AGP 8x met TV out
• incl 64 MB USB Geheugenpen
• 3 in 1 kaartenlezer
• 4 x USB 2.0
• 10/100 Mbit Fast-Ethernet LAN
• Intern 56k modem (V.90)
• FireWire IEEE 1394:
• Digital audio out
(S/P-DIF optisch)
• Microsoft XP
Home Edition SP1
(Voorgeïnstalleerd en
op Recovery CD)
• WorksSuite 2003
• Medion® Power Cinema
• Incl. helpdesk
365 dagen per jaar
• incl. draagtas
• 3 jaar garantie

per stuk
1549.-

Leuk. Ik twijfel alleen aan de prijs. (lijkt mij wat te duur?)

Geplaatst door Muurhond
Leuk. Ik twijfel alleen aan de prijs. (lijkt mij wat te duur?)

Duur????? Als ik ga kijken bij Dell of Toshiba kom ik voor een laptop met vergelijkbare specificaties € 500,- tot € 1000,- duurder uit.
Vaak zie je wel een prijs staan die in de buurt van de Aldi laptop komt maar dan praat over b.v. een 1,4 ghz met 128mb intern en een 20 gb hdd, ga je dat omzetten naar de aldi specs vliegt de prijs omhoog.

Lijkt mij zeer intressant, ik woon ik Belgie, waar hebt u dat gelezen, kan u mij die folder door sturen, alvast bedankt

Is die nu al te krijgen in Nederland, maar is in Nederland geen Qerty toetsen, wij hebben in Belgie azerty

met alle respect, maar klik even op de driekleur van je bovenburen en vervolgens op Aldi aktueel en je vraag wordt beantwoord.......... (witte letters in rood kader)

Wat houdt je tegen om even te mailen / maandag te bellen naar Aldi in Belgie om te vragen of de aanbieding daar ook komt ?

ik d8 ook niet dat het echt duur was, zeker niet wat je er voor krijgt! Ik denk dat we die dan mooi gaan halen, dan kunnen we weer een tijdje voor uit:-)

hallo,

Bij de ALdi in Duitsland is hij 50 euro goedkoper. Voor als je niet te ver van Duitsland af woont!!!!!

Teun

maar dan heb je geen qwerty toetsenbord..En als je wat met j notebook hebt moet je telkens weer naar Duitsland

Laatst bewerkt:
al woon je in A'dam :

A'dam -> Duitsland Aldi = 140 Km x 2 = 280 Km.
Auto gemiddeld 1 op 11 = 25 liter brandstof x 1,15 € = 28,75 betekent...............................

ruim 20 € voor een Babi Bangang of 2 tijdens de Studio Sport !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik woon 3 km van Duitsland af maar ik moet geen duits toetsenbord!! Da's drie keer nix!

maar ik wil er wel eentje voor je halen pasja, scheelt weer 6 km, da's weer net een beetje extra saus op je pangang

dan kan je mooi zelf gaan und ein bisschen deutsch reden bei unsere nachbarn :-) :-)

Ik weet dat ik iets op ga merken waarmee ik een hoop discussie oproep, maar hoewel alles er bij ALDI heel aantrekkelijk uitziet qua prijs-prestatieverhouding zou ik er toch nooit een complete computer kopen. Ik geef dan toch echt de voorkeur aan een computerboer met een goede service. Natuurlijk heeft ALDI een helpdesk, maar dat vind ik toch nog wat anders dan hetgeen mijn computerboer Paradigit kanbieden aan service.

Nogmaals niets ten nadele van Aldi, maar ik koop mijn auto ook niet bij een supermarkt.

Als die auto bij de supermarkt goedkoper is dan toch wel? En waarom meer uitgeven dan nodig is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan