Aldi Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Opzich is het wel een lueke laptop, alleen is het scherm een beetje erg veel te groot. (normaal formaat is 15.4) een nadeel van een groot scherm is dat het meer stroom kost en dat hij erg zwaar wordt.

verder zijn de specificaties wel oke alleen de processor is niet de snelste.

Heb nu ook een 15,4 scherm dus dat ie iets groter wordt dat is ook eigenlijk de bedoeling:D

Scherm is inderdaad wat groter.. Maar als jij ermee kan werken, moet je dat vooral doen. Duo Core, is goed. Als 't een Centrino was, zou het nog beter zijn, maarja. 320 GB harde schijf is ook goed en een die 4 GB ram is ook niet veel aan op te merken. Goede videokaart... Naja, ik kan er verder niet veel aan opmerken.

Op zich een leuk dingetje inderdaad, maar waar het vooral aan ligt is waarvoor jij de laptop wilt gaan gebruiken.

Als je dat nog even vermeld, dan krijg je betere adviezen.

Voor alles behalve om mee te gamen daar heb ik andere apparaten voor:cool:.
Mijn huidige laptop is 2,5jaar oud en ik ben wel weer eens toe aan wat nieuws.

Oke,

Maar van 15.4 naar 18.4 is echt een groot verschil.

zelf zou ik nooit een zo`n grote laptop willen, want je raakt je mobiliteit toch wel kwijt door het voor maat en gewicht.

18.4 is 3 inch groter, dat is diagonaal ongeveer 7,5 cm groter, hou hier wel rekening mee.
Verder zijn alle specificaties naast de processor van goede kwaliteit.

dit is mijn mening, vraag gerust verder, zodat je een goede beslissing kunt maken.

succes

Donnows

Echt mobiel ben ik er eigenlijk ook niet mee. Hij staat meestal naast me op de leuning van de bank. Mss is het dan handig om mn vriendin te laten typen en dat ik dan van een afstandje lees wat ze typt:D

Opzich wel leuke laptop, alleen beetje raar dat 32 bit is geinstalleerd en 64 bit recovery wordt geleverd :confused:

Scherm is wel wat groot, maar als jij zegt dat je niet heel erg mobiel er mee hoeft te zijn is het opzich wel prima. Gaat wel ten koste van gewicht en accu duur.

aangezien je niet gaat gamen, is misschien zoiets ook wel een idee:
http://www.kieskeurig.nl/laptop/samsung/r710_as02_p84003072mb250gb/285833/

Ik wil er niks mee zeggen, behalve dat men misschien met dat budget nog wel even goed moet rondkijken, voordat men vroeg bij de aldi gaat staan om een laptop te bemachtigen.

Het is een mooie Grote laptop voor een mooie prijs. Dat wordt met je slaapzak voor de aldi gaan liggen:p

Ik weet genoeg, dat wordt mijn ouders ff op pad sturen:D. Mijn huidige laptop is er ook eentje van de Aldi en die werkt perfect. En 3 jaar garantie! Thx voor de vele reacties:thumb:

Bedankt voor de reacties!

Alleen nu heb ik nog niet echt een antwoord.

De actie van Aldi wordt hem sowieso niet; Te groot beeldscherm en boven budget.

Gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan