Aldi Medion Laptop na 1 dag al problemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gnoenaa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2008
Berichten
2
Hallo :rolleyes:

Ik heb gister een Medion laptop bij de Aldi gekocht! Gister heb ik alles geinstalleerd werkte prima(internet). Vandaag heb ik in de ochtend nog even op internet gezeten. In de middag wil ik mijn laptop opstarten, en hij begint al meteen sloom op te starten. De muis & het toetsenbord maakt nauwelijks verbinding. Wanneer hij is opgestart, duurt het minstens een half uur voordat internet is opgestart terwijl ik nergens op heb gedrukt. Dan komt er opeens te staan Progamma reageert niet!:eek: Het startmenu kan ik moeilijk openen en het word dan wit van kleur. Afsluiten lukt ook niet want het plaatje verwijderd bij start.

Ik word er helemaal gestrest van,
Ik denk dat ik morgen maar naar medion bel en graag een nieuwe wil, ik heb er ook geen zin in als ze hem opnieuw gaan installeren terwijl ik hem nog niet eens heb gebruikt.

Heeft iemand hier ook problemen mee.?:confused:
 
Laatst bewerkt:
Gezien Aldi zelden moeilijk doet mbt garantie afwikkelingen, zou ik de laptop weer netjes inpakken, en terug brengen naar het filiaal waar je hem hebt gekocht.
Vermeld erbij dat hij niet naar behoren werkt, en vraag of je een nieuwe krijgt.

PS: je moet ook niet gelijk de hele avond P*rn op je laptop kijken. Hier kunnen ze niet tegen.:p
 
ALDI doet misschien moeilijk maar daar moet je ook helemaal niet wezen.Medion daarin tegen staat bekend om zijn uitermate goede service. Maar goed, ik /we weten niet waar je gesurfd hebt en wellicht heb je een infectie opgelopen en daar kan zowel Medion als ALDI niks aan doen. Niet gezegd dat dat ook zo is natuurlijk.

Maar goed, een belletje naar Medion zal je het beste kunnen doen mits ALDI hem niet terug neemt en je een ander geeft.
 
ALDI doet misschien moeilijk maar daar moet je ook helemaal niet wezen.Medion daarin tegen staat bekend om zijn uitermate goede service. Maar goed, ik /we weten niet waar je gesurfd hebt en wellicht heb je een infectie opgelopen en daar kan zowel Medion als ALDI niks aan doen. Niet gezegd dat dat ook zo is natuurlijk.

Maar goed, een belletje naar Medion zal je het beste kunnen doen mits ALDI hem niet terug neemt en je een ander geeft.



ik heb gebeld naar medion klantenservice. Ze zeiden dat het lag aan de virusscanner die er al opstond. Bullquard! ik heb hem opnieuw moeten opstarten in veilige modus en de virusscanner moeten verwijderen. Vervolgens heb ik er een andere opgezet AVG. Nu werkt hij weer prima. Het lag dus niet aan mij! hahaha;)
 
Mooi, ook weer opgelost.
Wat vond je van de service van Medion?
Ben er altijd erg benieuwd naar vandaar.
 
Medion klantenservice

Vandaag gebeld met de klantenservice van Medion.
Eindconclusie: Zeer slecht (net als de producten)
Waarom: Na als een kleuter te worden behandeld,(de vraag was hoe lang de garantietijd van het door ons gekochte product nog was. Een kleine laptop van 600 euro) verbraken ze geirriteerd de verbinding.
Deze laptop is nog geen jaar oud, en moet nu al voor de tweede keer naar de garage.
Toen ik terugbelden om te vragen met wie ik zojuist had gesproken, zeiden ze:met Achmed. En ik sprak ook nu met Achmed. Maar wel een andere. En ik kon ook niet meer met Achmed 1 praten. En met z,n chef ook al niet........Goedemiddag.

Ik heb daarna wel even contact gezocht met personeelszaken van Medion.
Moeten ze maar even gaan praten met Achmed. Want deze Achmed kost de club klanten.

Zo ben ik t weer even kwijt... Heerlijk
 
Welkom Stuurman,

Je reageert nu op een topic uit 2008 en is dus niet actueel meer.

Derhalve sluit ik dit topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan