Aldi (Medion) Notebook 17.3" met Intel Core i5-4200M processor, is dat wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
1.033
Ik ben een beetje laat, maar is de volgende laptop die de Aldi gaat aanbieden wat?


Notebook 17.3"
Intel Core i5-4200M processor, 2.5 GHz, met 3 MB Smart Cache. Intel HD grafische weergave. 43.9 cm beelscherm in HD resolutie van 1600x900. 2 geïntegreerde Dolby gecertificeerde luidsprekers.
- 1 TB hybride harde schijf met 8GB flash: combineert de snelheid van een SSD schijf met de capaciteit van een normale harde shijf
- 4 GB werkgeheugen
- multistandaard CD-/DVD-brander
- WiFi
- Bluetooth 4.0
- gigabit LAN
- geïntegreerde webcam en microfoon
- multikaartlezer
- aansluitingen: 2x USB 3.0, 2x USB 2.0
- HDMI
- VGA

€ 599,-



Aanraakscherm voor een desktop vervanger vindt ik onzin, 4GB te weinig, geen aparte videokaart te vinden en niet te vergeten, Windows 8.1, Windows 9 komt meen ik april 2015, dat is dus nog even wachten.

Review: http://www.diskidee.be/2014/05/12/grote-laptop-met-multitouchscherm-bij-aldi-nederland/35617/


Nog steeds spijt dat ik geen MD 99095 in juni 2013 te pakken heb gekregen, die had namelijk wel een aparte videokaart, 8GB geheugen en een deels SSD schijf, zie link hieronder:

http://www.helpmij.nl/forum/showthr...l%AE-Pentium%AE-N3520-Prozessor-vergelijkbaar


XP gaat nog prima, alleen zal ik er geen internetbankieren meer op doen

Soms hoop ik op een leuke Windows 7 laptop die ik ergens tweedehands voor een leuke prijs op de kop kan tikken, maar het gaat nu even om de aanbieding van de Aldi. De kleinere Aldi's hebben meestal niet veel, maar uit de grotere Aldi's vliegen ze al niet meer zo hard de deur uit, tenzij het nog 200 euro zakt.

Kortom:

Wie kan mij goede raad geven?
 
als je het bij een beetje surfen en filmpjes kijken houd processor is krachtig zat
gamen kun je echter op je buik schrijven het ding heeft geen dedicated videokaart

en tjah aanraak schermen ik heb er niks mee...
het maakt je scherm vies en de kans dat je je laptop een iets te harde tik geeft is ook aanwezig
verder is het in de werk omgeving ook niet echt van toepassing (althans voor mij ik werk namelijk een heel stuk sneller met keyboard/muis)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan