Aldi medion PC

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brm-G
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Brm-G

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2008
Mensen ik heb net het topic over de medion pc gelezen
en ik ben ook wel geïnteresseerd. het topic daar is echter gesloten,

mijn vraag is, kun je met die videokaart nog een beetje redelijk gamen?
en kun je onderdelen in deze pc ter zijner tijd gewoon vervangen als in
een pc die je zelf samenstelt?

ik kan nergens vinden wat voor voeding erin zit?
en wat voor moederbord erin zit?

ik wil misschien in de toekomst van deze pc de videokaart vervangen naar een 9800 serie..

graag reacties
mvg

Intel® Core™2 Quad processor Q8200
(2,33 GHz, 4 MB L2 Cache, 1333 MHz FSB)

4 GB werkgeheugen met 667 MHz 64 Bit Dual Channel Memory**

Authentieke Windows Vista® Home Premium
inclusief Service Pack 1 met nieuve Media Center-interface
(32 Bit Versie vooraf geïnstalleerd, 64 Bit versie daarnaast meegeleverd)

1 Terabyte (1000 GB) harde schijf met
GreenPower™ technology

NVIDIA® GeForce® 9600 GT videokaart

Geïntegreerde WLAN IEEE 802.11n-Draft

Grenzeloos televisieplezier:
dankzij de geïntegreerde tv-tuner

Deze pc is prima om mee te gamen. Verwacht niet met de videokaart 3 jaar de nieuwste spellen te kunnen spelen, maar met welke kan dat wel?
Als je echt hoge eisen aan je videokaart stelt, dan moet je gewoon zelf iets samenstellen. Voor de mensen die gewoon een normale pc zoeken, waar ze redelijk goed mee kunnen gamen: daar is ie erg geschikt voor.
De 9800GT is wel beter dan de 9600GT, maar het scheelt veel te weinig om een upgrade in te toekomst te overwegen.

maar voeding en moederbord zie jij dus ook nergens staan, maar neem aan dat dit ruim voldoende is, weet jij toevallig ook of ik de pc in de toekomst nog kan verbouwen?

want weet niet of als je zo'n kant en klare pc koopt die later nog kunt aanpassen met nieuwe onderdelen.

maar voeding en moederbord zie jij dus ook nergens staan, maar neem aan dat dit ruim voldoende is, weet jij toevallig ook of ik de pc in de toekomst nog kan verbouwen?

want weet niet of als je zo'n kant en klare pc koopt die later nog kunt aanpassen met nieuwe onderdelen.

Een beetje aanpassen zal vast wel kunnen, maar het is altijd lastig om echte upgrades te doen: Ze bezuinigen altijd op de voeding: dus koop jij een zwaardere videokaart, dan kan je voeding het niet aan. Dus zal je een nieuwe voeding moeten incalculeren.
Ook zal de kast minder prettig zijn als een kast die zelf kiest: je zal bijv niet tig harde schijven bij kunnen plaatsen.
Wil je gewoon zulke vrijheid wel hebben, dan moet je voor zelfbouw gaan (of je het nu zelf in elkaar zet, of laat zetten door een webshop). Dan kan je zelf bepalen wat erin zet.

Alleen je zal altijd duurder uitkomen dan medion.... / een minder goede pc hebben voor dezelfde prijs. Zelfbouw is niet altijd goedkoper. Maar toch komt er bij mij geen kant en klaar systeem meer binnen (of het moet een laptop zijn)

aightaight, mja ik heb een gekeken en heb dit pc systeem net zelf in elkaar gezet en komt dan met operating systeem en toetsenbord en muis toch tussen de 750 en 800 euro uit.

nja het zal voorlopig wel mooi functioneren en ach ja een zwaardere voeding en videokaart in de toekomst kan nooit kwaad en denk dat het wel in de kast past...

ik denk dat ik um gewoon ga kopen:) en we zien wel wat het wordt.

Ik kan me best voorstellen.
Ik ken mensen die al jaren op een medion-pc werken, tot alle tevredenheid.

ik zou trouwens voor de 64-bits versie kiezen en niet voor de 32 bits versie.
(ze zitten er allebei bij, dus ik neem aan dat je mag kiezen)

+/- 3 maanden geleden ook bij aldi medion gekocht en is geweldige pc !

ik zou trouwens voor de 64-bits versie kiezen en niet voor de 32 bits versie.
(ze zitten er allebei bij, dus ik neem aan dat je mag kiezen)

denk niet dat het kiezen is hij wordt er gewoon nog extra bijgeleverd.. en dat je hem zelf nog kunt installeren nadat je um gekocht hebt en 32bit er standaard opzit als je um kookt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan