aldi pc > andere

• Onderwerp starter Onderwerp starter lamp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lamp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Ik heb hier een aldi pc met nogal veel probs het is een md8383.
Meschien kan ik mijn geld terug krijgen maar zou ik dat wel doen.
De pc heeft zijn mankementen maar hij werkt nog voor de rest goed en ik heb er nog een goede 2 jaar garantie op.
Als ik nu bv een nieuwe pc samenstel dan kost die mij ongeveer 800 euro. Dit is dan een pc zonder al die snufjes van de aldi pc maar wel met degelijk merk materiaal met alles erin wat ik in de volgende jaren nodig ga hebben.

Je geld terug krijgen dat zal wel niet gaan na een jaartje. Als je er zoveel probs mee hebt moeten ze je gewoon een nieuwe geven lijkt me..

Wat zijn de problemen, zijn ze nog te overzien? Probeer ze eens hier neer te zetten, misschien dat er een oplossing voor is.

nogal veel temperatuurproblemen gehad. Nu hangt de cpu rond de 68 graden bij volle belasting eerst piekt hij wel 2 min naar 76. dit valt nog mee tegenover vroeger. De thermal throtteling ging toen regelmatig in.
De kaartlezer heeft leesfouten en valt soms weg.
This hem ik mag er niet veel aan knutselen ivm met de garantie en ik heb die bak al 4 keer opgestuurd en uitendelijk gaan ze de kaartlezer nog kapot klooien.
volgens mij heb ik na 4 keer klooien van de hersteldienst toch recht op geld terug ik heb hem tenslotte al bijna 2 maand kwijt geweest aan die hersteldienst.

Laatst bewerkt:
Dat is een hoop ellende. Probeer inderdaad je geld terug te krijgen, zal moeilijk worden denk ik. Je kan wellicht aangeven wat je allemaal al aan de hand heb gehad met je computer. Als je hem in zo een korte tijd al vier keer heb moeten wegbrengen is dat niet normaal. Succes.

Inderdaad een nette brief schrijven met al je klachtomschrijvingen en dat je op het punt staat het vertrouwen te verliezen in de hersteldienst of de computer. Je kunt met je garantie best wel eisen dat de problemen nu toch wel echt definitief opgelost moeten worden of dat je eigenlijk liever een nieuwe computer wil ontvangen dan steeds de oude laten "oplappen".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan